Inter är intresserade av Real Madrid trion Gonzalo Higuain, Marcelo och Angel di Maria


Inter är ute efter ersättare för Samuel Eto'o och håller koll på tre utav Real Madrids latinamerikanska stjärnor.
Gonzalo Higuain, Marcelo & Angel di Maria

Den italienska klubben Inter håller koll på ett antal Real Madrid stjärnor och funderar på att signera dem innan sommarens transfermarknad stänger.

Nu när det ser ut som att Samuel Eto'o kommer att signera för den ryska klubben Anzhi, är Inter ute i marknaden och letar efter en spelare som kan ersätta den förra Real Madrid och Barcelona spelaren.

Den italienska tidningen Il Corriere dello Sport säger att Inter ser Los Blancos anfallare Gonzalo Higuain som den ideala spelaren att fylla tomrummet Eto'o kommer att lämna efter sig.

Dock kommer inte Inter att sluta där; vänsterbacken Marcelo och yttern Angel di Maria finns även på deras shoppinglista.

Kommentarer

Agee

2011-08-16 - 16:40:40
HAHHAAHHAAHAH Årets skämt

ni kommer aldrig att från nån utav dom!!!!!! :-d:-d:-d:-d:-d

Anonym

2011-08-16 - 17:00:49
lycka till

Anonym

2011-08-16 - 17:53:51
vad hände med deras diego milito?

KingMERCELO

2011-08-16 - 18:02:09
Haha dröm på ni bara:-P:-P:-P:-d

KingMERCELO

2011-08-16 - 18:02:42
Haha dröm på ni bara:-P:-P:-P:-d

Anonym

2011-08-16 - 18:28:24
dom kan glämma di maria och marcelo

madriiista4life

2011-08-16 - 18:46:22
Higuain kan säljas och köpa in någon stor target spelare som mou vill ha.. Men marcelo & di maria kommer mou inte vilja sälja iaf..

Anonym

2011-08-16 - 18:57:21
har aldrig satt på datan utan att gå in på denna blogg..bästa

Itian

2011-08-16 - 19:21:34
hahahaha du har rätt du över mig :thumbup: beroendeframkallande hahahah:-P

Microdot

2011-08-16 - 20:03:56
Marcelo o Di Maria är bara o glömma! :-P

Higuain va riktigt bra... en säsong.. och efter ryggskadan så ligger han i farozonen jämt..

Real borde släppa Higuain om/när Neymar kommer!

real

2011-08-16 - 20:49:55
vem tror ni vinner imorgon? helt ärliga?



Jag är 95% säker att Real madrid vinner. TVEKA INTE EN SEKUND! Vi måste tro!

Markusmadrid

2011-08-16 - 20:51:45
Till Microdot: Det märks att du inte har följt Real Madrid särskilt länge när du gör sådana uttalanden.



Du tycker alltså att Higuain bara har varit bra en säsong? Du idiotförklarar dig själv när du säger så.



Hur kan man inte gilla Higuain om man är en riktig madridista? Killen köptes som en ung talang och har trots alla odds slagit sig in i startelvan. Han har gjort 67 mål på 117 matcher vilket är ett grymt bra facit.



När han blev skadad så sa läkaren att det skulle ta upp till 1 år för honom att komma tillbaka och vara lika bra som han var innan.



Så kom inte och säg att du vill sälja Higuain om du är en riktig madridista.

Anonym

2011-08-16 - 21:11:36
Markusmadrid/ riktigt bra sagt! jag håller med dig där. higuain har varit bra hur länge som helst. han kan man absolut inte sälja. han har varit skadad men när han kmr tillbaka till den formen han va i förut så kmr de gå sten bra för honom. dt kmr gå ÄNNU BÄTTRE oxå!. han är fortfarande ung

Real Madrid 10

2011-08-16 - 22:46:59
Asså det var bara efter skadan som Higuain har blivit så här. Annars så är han skit bra anfallare + att om Higuain inte skulle ha blivit skadad så skulle han få starta istället för Benzema och att han kommer att göra det när han kommer i sin bästa form. Har ni märkt en sak? Jag tycker att Higuain borde ha tillbaka sina f50 som han hade då var han mer kvick och snabbare. Nu när han har t90 så tycker jag att han är lite mer trög och har tappat talangen. Men jag tror det är skadan som har hindrat honom inte skorna.

Microdot

2011-08-17 - 10:42:49
Det jag menar är att har man väl dragit på sig en så pass allvarlig ryggskada så ligger man i riskzonen för att skada sig igen. Jag gillar Higuain stenhårt. Men som sagt, ryggskador är inte o leka med.



Btw, hållt på Real sen jag börja titta på fotboll 1996... så nog anser jag mig som en riktig "madridista"



Själva då, när tändes lågan för er?

Itian

2011-08-17 - 11:54:14
Higuain borde satsa på att träna upp sin gamla snabbhet, det var ju hans bästa styrka när han sprang ifrån försvaret och gjorde mål. PS. Ta på dig adidas f50 skorna, du va kvickare :P

ramos

2011-08-17 - 12:11:34
har tittat på fotboll i sen jag var 9 och jag är 15 nu och jag är tjej inte många tjejer som tittar på fotboll:-d

Markusmadrid

2011-08-17 - 12:27:36
Till Microdot: Även fast det finns en chans till att han kan bli skadad igen så är det ingen anledning till att sälja honom än. Vem vet, kanske så blir han inte ryggskadad igen och då var det ett uselt beslut att köpa honom.



Dessutom är Higuain tillsammans med Casillas, Ramos och Marcelo stummen i Real Madrid och jag skulle aldrig kunna tänka mig att sälja någon utav dem, då hade jag t.ex. hellre sålt Ronaldo före alla dem.



Förstår du hur jag menar?

Microdot

2011-08-17 - 13:05:14
Jo jag förstår ditt tänk! ;-)

Tycker inte Real ska sälja NÅN av dom 3 som detta handlade om... tycker inte dom ska sälja Lass heller.. Granero, Gago, Albiol är väl dom som ska väck från truppen nu tycker jag..

Ronaldo är ju som man han är men gör ju det han ska.. hoppas han stannar länge i Real.. sen är det ju ett plus o ha han i sitt lag när man lirar FIFA :rolleyes:

Skriv en kommentar