Jose Mourinho lugnar ner de senaste ryktena: "Kaká är min spelare"


Den portugisiska tränaren Jose Mourinho säger att Kaká är hans spelare och kommer inte att säljas i sommar trots brassens brist på speltid.
Jose Mourinho & Kaká

Under de senaste månaderna har Real Madrids brasilianska stjärna Kaká förknippats med en flytt från Santiago Bernabeu stadion.

Nu har tränaren Jose Mourinho lugnat ner rykten om Kakás framtid, som utlöses på grund av playmakerns brist på speltid.

"Kaká är min spelare. Han har jobbat jättehårt sedan första dagen. Han har inte missat ett enda träningspass. Det var mitt beslut att inte använda honom mycket i officiella matcher, utan mer i försäsongen" sa Mourinho.

"Han är inkallad till matchen mot Zaragoza, men han kommer att sitta på bänken. Att Özil spelar på söndag är inget nytt, men jag är glad att att kolla på mitt lag och se att en spelare som honom finns där."

Skriv en kommentar