Cristiano Ronaldo efter sitt hattrick: "Jag bryr mig inte om vad folk säger om mig"


Santiago Bernabeu klubben lyckades vinna gårdagens match mot Sevilla, och Cristiano Ronaldo är nöjd med lagets nuvarande position i La Liga.
Cristiano Ronaldo

Efter 6-2 vinsten mot Sevilla, sa Real Madrids anfallare Cristiano Ronaldo att hans lag hoppas att de kan ha en lika bra form år 2012, som de har haft detta år.

Den portugisiska stjärnan gjorde sitt femte hattrick denna säsong, medan Jose Maria Callejon, Angel di Maria och Hamit Altintop gjorde resten av Los Blancos mål igår kväll.

Nu när den spanska huvudstadsklubben ligger etta i ligan med tre poäng mer än rivalerna Barcelona, tror Ronaldo att de har den bästa tänkbara positionen efter förlusten mot katalanerna.

"Vi har nått vårt mål" sa Ronaldo. "Vi lämnar för jul med tre poängs fördel. Vi spelade bra i en svår match och vi är jätteglada".

"Jag bryr mig inte om vad folk säger om mig. Jag gör bara mitt jobb och fokuserar på mitt lag. Vi spelade bra ikväll (igår) och vi ser fram emot att spela igen".

Kommentarer

Anonym

2011-12-18 - 15:00:53
prestera mot bättre lag!!!!

ramos

2011-12-18 - 16:27:04
till dig över mig hur gammal är du o hur långt har du kommit i ditt liv?? inte så långt va?? såå gå o dränk dig!!'



om ronaldo bara spelade med sjförtroende mot barca också

real fans

2011-12-18 - 16:53:20
ja jag håller med dig ramos :-d om cristano så skulle vi inte ha gjord utan han bara 3 mål inte 6

Ramos

2011-12-18 - 16:54:42

Ramos

2011-12-18 - 16:55:18
GR8 :D Realfans!!

.

2011-12-19 - 22:58:12
HALA MADRID! :D

Skriv en kommentar