Di Maria: "Vi måste fokusera på Champions League innan El Clasico"


Gårdagens målskytt, Angel di Maria, och mittbacken Pepe uppmanade sina lagkamrater att fokusera på matchen mot Ajax, istället för att tänka på Barcelona.
Angel di Maria

Den argentinska yttern, Angel di Maria, gjorde det första målet för Real Madrid efter en passning av Cristiano Ronaldo, och sa att hans lag måste fokusera på Champions League innan de tänker på El Clasico.

"Jag är i en bra form och gör bra ifrån mig" sa Di Maria till klubbens officiella hemsida. "Vi är lugna och måste fokusera på Champions League innan El Clasico".

"Det viktigaste är att vi vinner våra matcher. Jag gjorde ett identiskt mål mot Sevilla. Tack gode Gud att jag lyckades göra det igen. Vi visste att matchen skulle vara svår".

Lagkamraten, Pepe, höll med 23-åringen, och sa: "Vi gör ett bra jobb. Vi jobbade hårt, spelade en seriös match och stred för varje boll".

"Detta var en viktig vinst på en svår arena. Innan El Clasico kommer vi att spela Champions League mot Ajax. Barcelona har jobbat hårt och det har även vi. Vi har nu förtjänat ännu en vinst. Vi måste respektera vår match mot Ajax innan vi tänker på Barcelona".

Kommentarer

rma fans

2011-12-04 - 18:14:46
jaja det har ni rätt åt men det viktigaste är för mej att ni gör så mycket mål ni kan och barca jag tänker på de varje sekund som går om vi non sin kunde vinna mot de alla champigs luog vilka håller med

Ajda

2011-12-04 - 23:04:27
asså El Clasico är det final nu? eller? fattar inte? o;

Skriv en kommentar