Jose Maria Callejon: "Vi ville skriva historia, och det gjorde vi också"


Gårdagens tvåmålsskytt, Jose Callejon, var glad över att ha hjälpt Real Madrid slå ett nytt rekord.
Jose Maria Callejon

Den spanska yttern, Jose Maria Callejon, gjorde två mål mot Ajax i gårdagens sista gruppspelsmatch i Champions League, och hjälpte han sin klubb att vara det enda laget som har vunnit alla sina matcher i den europeiska tävlingen.

"Vi är glada med rekordet som vi har satt. Vi ville skriva historia, och det gjorde vi också. Vi vann på en svår arena" sa Callejon enligt Real Madrids officiella hemsida.

"Jag är glad över att kunna utnyttja mina chanser som tränaren ger mig på ett bra sätt. Jag är också jätteglad eftersom mina två mål hjälpte laget att vinna ikväll (igår)".

"Nu måste vi vila och sedan förbereda oss inför El Clasico. Vi ser fram emot att spela den (matchen). Real Madrid måste alltid att göra sitt bästa för att vinna".

Kommentarer

real fans

2011-12-08 - 16:58:26
anas skulle ni inte vinna 17 av 18 fan stolt och du hjälpte lag stolt över real madrid mitt lag i evegihet vilken betyder att jag hejar er till jag dör och hjälper er vad ni vill till och med om ni behöver mitt hjärt om det går att rädda liv

Skriv en kommentar