Mesut Özil angående Liverpool kopplingarna: "Jag spelar i Madrid och jag är jätteglad här"


Mesut Özil har kopplats med en flytt till Liverpool, och tysken vägrar att kommentera ryktena om en möjlig flytt till England.
Mesut Özil

Real Madrid
s playmaker Mesut Özil vägrar att kommentera rapporter som kopplar honom med en flytt till engelsmännen Liverpool.

Den 23-årige mittfältaren anpassade sig till livet i La Liga sedan sin ankomst från Werder Bremen i augusti 2010, men trots att han fick spela regelbundet redan då, spelar han sällan 90 minuter under tränaren Jose Mourinho.

Detta har skapat spekulationer om en möjlig flytt till Premier League klubben Liverpool, som enligt rapporter är intresserade av tysken, men Özil har vägrat att kommentera kopplingen.

"Jag spelar i Madrid och jag är jätteglad här" sa Özil till DHA. "Jag vill inte säga något annat".

Özil medgav däremot att han är nöjd med det faktum att han får spela med den turkiska duon Nuri Sahin och Hamit Altintop.

"Vi är väldigt goda vänner. Jag kände dem redan från Tyskland. Nu spelar de med mig i Madrid" fortsatte han. "Jag är jätteglad över att spela för samma klubb som dem. Nuri gjorde också sitt första mål. Jag är jätteglad".

Kommentarer

real fans

2011-12-22 - 23:18:45
ja en spelare ska vara som hnom kaka och mm en undrar när madrid har match .barca spelar nu de har ett päöng meren oss så undrar fan barca nu har de 7-0 62 muntien så de kan göra oxå 10 12 mm:thumbup:

<>

2011-12-22 - 23:49:25
Vafan snackar du om?

Pierre

2011-12-23 - 00:17:23
til real fans



du stavr semst å denna her sidan :thumbdown:

Pierre

2011-12-23 - 00:18:08
*stavar

*sämst

*här



:thumbup:

Pinsamt

2011-12-23 - 09:32:45
Herregud!!

k

2011-12-23 - 10:25:26
till real madrid fan vad fan snackar du om full eller :bigeyes::bigeyes:

real fans

2011-12-23 - 11:32:05
nej fan ta inta upp illa bara frågade när real madrid har match fan:mad: och er jävla idioter som inte alls kan stava ska snacka eller pierre du stavar alltid fel kolla oxå nu idiot skafa er liv och bryr inte hur man stavar :-P kan ni inte fatta svenska eller frågan var att jag undrade när madrid har match hur svårt kan det vara om man är snorung så svårt som ni tåg uppp :-P och det först som ska snacka pierre skämm inte ut dig jag läser alltid dina kommentarer så min lilla syra kan stava men inte du va fack alla som tar upp illa

Anonym

2011-12-23 - 12:21:46
Ta inte illa upp*

Skaffa er ett liv*

Snorunge *

Tog upp*

Skäm inte ut dig*

Den svenska grammatiken fick ta många smällar där!

Pierre

2011-12-23 - 13:13:34
till real fans



tykker inte du ska klaga på hur andras stavar när du skriver såm en sopa själv jag har lärt mej sluta å me sär skrivninar män på din jevla text fattar jag ignet av :thumbdown:

KAká

2011-12-23 - 14:50:09
pierre och real fans är samma personer fattar ni nt de

real fans

2011-12-23 - 18:13:39
haha tvär är vi inte samma kan ni inte läsa för fan vf ska ni klaga på mej vad har jag gjorde kan ni säga och säg sanningen stavar jag som honom eller ;-( när han vill skriva tycker så skriv han tykker kolla skiljnaden för i helvetet haha vad vet ni om vem som sitter skärmen:question:

real fans

2011-12-23 - 18:26:13
och du ovanför pierre vf ska du lägga dig i är mellan mej och pierre har du inget att göra så lägg inte i bara och alla real fans som tog fel så jag mendade inte som ni tog jag e madrid fans ni ska inte vara otrevliga och jag menade när madrid har match fattar ni :-( ok nu räker det hoppas jag .jag vill inte reta en madrid fans och de som vill och gör så att jag e tvungen att reta tillback jag säger sanningen jag e real fans fattar ni inte om ni vill reta nån som ni inte ens känner så är det sjukt pinsamt räker det inte ;-)

Madrid <3

2011-12-23 - 22:09:03
När blev detta en lektion om grammatik? Det spelar väll ingen roll hur man stavar? Man är väll på denna sida för att man älskar Real Madrid, eller? Seriöst skärp er med era rättningar inom grammatiken, spara det till skolan!

real fans

2011-12-24 - 12:04:41
ja de klagar på mej för ingen stans jag frågade när madrid har match det tog upp så illa:-)

Mesut

2012-04-21 - 13:23:43
Men han stavar ju som en 5 åring. Dessutom så fattar man inte ett jävla skit när bebisen inte använder punkter ,utropstecken och komman(stavning) på hela texten....

Skriv en kommentar