Mourinho: "Jag vill inte ha någon spelare, jag har inte bett om någon spelare och jag kommer inte att göra det heller"




Real Madrid är en utav klubbarna som vanligtvis brukar signera spelare i vinterns transfermarknad, men Mourinho säger att Los Blancos inte är ute efter att köpa någon spelare i januari.
Jose Mourinho

Real Madrid
s portugisiska tränare Jose Mourinho förväntar sig inte att klubben kommer att köpa några nya spelare i januaris transfermarknad.

Under de senaste åren har den spanska huvudstadsklubben spenderat en stor summa pengar på att bygga upp sin trupp, men Mourinho är nöjd med spelarna han har och är inte ute efter nya spelare.

"Vi är inte ute i marknaden" sa Mourinho, rapporterar Tribalfootball. "Marknaden är en möjlighet som är öppen för de som behöver den, men lyckligtvis behöver vi den inte".

"Spelarna är så gott som i form att starta den andra halvan av säsongen. För oss är marknaden stängd. Jag vill inte ha någon spelare, jag har inte bett om någon spelare och jag kommer inte att göra det heller".

Kommentarer

Pierre

2011-12-31 - 16:27:00
taigo silva ., aguero å neymar vill jag ha morinho :bigeyes:

Pierre

2011-12-31 - 16:29:28
lahm shvinsteigeir å david silva me :bigeyes:

Microdot

2011-12-31 - 16:40:49
Nej.. håller med Mou, behövs inte nån spec nu. Dom måste bli ett kompakt lag igen.. går inte o byta ut spelare hela tiden.

Challe

2011-12-31 - 16:43:34
Pierre det går bra för dig med stavningen.

casillas

2011-12-31 - 19:26:51
aa du har rätt challe;-);-)

Mou

2012-01-01 - 14:26:01
Jag håller med Mourinho:thumbup: vi behöv inga nya spelare just nu eftersom vi ändå är världens bästa lag :-)

real fans

2012-01-01 - 16:25:14
jepp håller med Mourinho vi behöver inga nya spelare ,vi äger ju :thumbup: HALA MADRID GOTT NYTT ÅR

P - Hala Madrid

2012-01-22 - 17:26:32
Jag vill ha Adebayor.

Skriv en kommentar