Cristiano Ronaldo: "Jag kommer aldrig att ändra på mig för att någon annan vill det"


Att ändra på sig för att någon tycker att du borde göra det - är inget som Cristiano Ronaldo kommer att göra. Trots alla kritiker om hans "dåliga" uppförande på planen, tänker han inte göra något åt det.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s stjärna Cristiano Ronaldo säger att han inte kommer att ändra på sig på planen för någon. Den portugisiska anfallaren har blivit kritiserad i Spanien för sitt uppförande, dock bryr sig inte 26-åringen om detta.

"Jag kommer aldrig att ackomodera mitt livssätt. Jag har min personlighet, min karaktär och jag behöver ingen som säger åt mig vad jag måste ändra" sa den förra Manchester United stjärnan.

"Jag vet när jag gör något fel. Jag är en väldigt balancerad och glad spelare som spelar för världens bästa klubb."

När han istället pratade om sin relation om sina fans, sa han: "Det är lite annorlunda. När vi spelar borta, väntar folk på laget och mig för att välkomna oss och jag känner en härlig ömhet, men inne i stadion är det en total skillnad."

Kommentarer

O

2011-02-15 - 18:23:53
hahaha,han behöver inte ändra NÅGOT ALLS på sig &

sin personlighet, vi älskar ändå honom som han är,

även om hans beetende kan vara lite fult ibland,så

är han bäst som han är & vi älskar honom som sAGT.

bra att inte bry sig om andras åsikter! :D



ronaldo är min, jag vet bäst om honom <33333333333333333333

Skriv en kommentar