Javier Pastore: "I Real Madrid och Barcelona skulle jag endast bli bänkad"


Palermos stjärna, Javier Pastore, vill inte flytta till La Ligas storklubbar, för att han vet att han kommer endast att bli bänkad.
Javier Pastore

Palermo
s superstjärna Javier Pastore säger att en flytt till Real Madrid eller Barcelona kommer inte att passa honom. Den argentinska mittfältaren insisterar på att han vill spela regelbundet för sin klubb, vilket han tror att han inte kommer att få i de stora klubbarna.

"Jag är alltid en spelare som folk pratar om på marknaden, men min åsikt har inte ändrats. Jag måste fortfarande växa, och Palermo är det bästa stället där jag kan göra det" sa 21-åringen.

"Mitt mål är alltid att spela, så jag skulle säga att det är det första alternativet för mig."

"I lag som Real eller Barcelona, skulle jag bli bänkad, och jag vill inte hamna där. Kanske kommer jag att vilja prata med dem när jag är 28 år gammal."

Kommentarer

Anonym

2011-02-09 - 14:21:15
SANT!!!!!!!

RM89

2011-02-09 - 19:45:22
Så sant! Vi har ÖZIL det räcker för oss ;)

Pastore är inte dålig, utan det finns ingen som kan ersätta ÖZIL i Real Madrid. Inte ens Kaká!

Skriv en kommentar