Jose Mourinho: "Jag har fyra år kvar i mitt kontrakt med Real Madrid som jag vill fullgöra"


Den förra Inter och Chelsea tränaren Jose Mourinho har förtorende för sin klubb Real Madrid, och hoppas på att få stanna i den spanska klubben i flera år.
Jose Mourinho

Den portugisiska tränaren Jose Mourinho insisterar på att han inte kunde ha haft det bättre i Real Madrid. The Special One har gett ut ett löfte om att vara lojal till klubben som han flyttade till i somras förra året.

Tränaren, som inte var så glad när de spanska giganterna tappade tre poäng mot Osasuna i La Liga, har förnekat rapporter som säger att han ville lämna klubben i sommar.

"Jag kommer inte att återvända till Italien. Jag har fyra år kvar i mitt kontrakt med Real Madrid och jag hoppas att fullgöra det" sa Mourinho till pressen innan Los Blancos gör sig redo inför mötet med Real Sociedad imorgon.

"Min framtid är inte bunden till resultat, om klubben och jag är glad så kommer min framtid att beslutas av alla."

"Nu är jag väldigt glad och jag får garantier om att vi går på rätt väg, vilket är något som jag gillar väldigt mycket."

Kommentarer

Jag-har-ingen-framtid

2011-02-05 - 17:01:50
Ta det lugnt med dina rubriker ahmed

cr4life

2011-02-05 - 17:13:34
Haha, vadå Ahmed? Vem är Ahmed? :o

Hala Madrid

2011-02-05 - 17:22:17
Ägaren heter ahmed tror jag??

madriiista4life

2011-02-05 - 17:33:42
Jag blir också GLAD när han säger han vill fullgöra sitt kontrakt med los blancos, då kan vi kanske ta 2bucklor i år, sen trippeln blir det nästa säsong ;) belive me..

SR4

2011-02-05 - 18:18:39
haha Nej, nej ägaren heter inte Ahmed. Det är bara någon som skapat en fan-sida om bloggen.

Förresten från vilken källa är denna nyhet? ;)

Skriv en kommentar