Jose Mourinho: "Jag skulle betala för att möta antingen Inter eller Chelsea i CL finalen"


Real Madrids tränare skulle vilja att hans spanska lag möter antingen Chelsea eller Inter i Champions League finalen.
Jose Mourinho

Real Madrid
s portugisiska tränare Jose Mourinho säger att han skulle betala för att möta antingen Inter eller Chelsea i denna säsongs Champions League final.

The Special One säger även att han hopas att Inter slår Bayern München i dagens åttondelsfinal, vilket ökar chansen för Real Madrid att möta dem i finalen.

"Inter? Jag är alltid på deras sida, och jag kommer att vara emot Bayern, såväl något annat lag" sa Mourinho till den italienska tidningen Il Corriere dello Sport.

"Det kommer att vara en svår match, men... Inter i finalen? Jag skulle betala för att vara i finalen på Webley och möta antingen Inter eller Chelsea."

Kommentarer

Real4Life

2011-02-24 - 00:13:35
Bra sagt! va inte rädd för lag. vi vill ha de svåraste för vi kan ta dom allihopa! föresten jag tror barca kan va ute från CL pique skadad med valdes och xavi mor arsenal underläge 2-1. man för alltid hoppas :)

sad

2011-02-24 - 00:59:18
van persi,walcott,fabregas och deras mittback är skadade

Real4Life

2011-02-24 - 03:01:04
har hört att dom e borta i ligamatchen



kanske inte cl vi får see

Kaká8

2011-02-24 - 10:46:42
Chelsea kommer nog inte ta sig till finalen efter deras usla form på sistone. Men Inter har nog en chans, även om de förlorade igår på hemmaplan så kan Eto'o frälsa dom i Tyskland och vinna.



Arsenal är jag 25% säker på att dom ligger kvar. Barcelona är jättestarka på hemmaplan, jag tror att Arsenal kommer spotta ut sina ord just nu och jag tror på att Barcelona går vidare, för dom är starka.

Agron

2011-02-24 - 11:02:24
Van persie ÄR skadad Fabregas är Skadad Wolcott är skadad och Koscielny är skadad om dem inte spelar mot barcelona så kommer arsenal förlora men jag tror arsenal kan ta ut barca från CL. om fabregas spelar och van persie spelar och wolcott spelar :D

Mr.Fred

2011-02-24 - 11:20:08
Vi håller tummarna på att dom slår ut Barca =D

Anonym

2011-02-24 - 12:09:15
du real4life hur kan du hoppas dom förlorar vinner dom måste dom trötta ut sina spelare eftersom dom vill vinn cl och om dom inte vinner spelardom med första laget alla matcher och då är troligtvis liga titlen körd

ellerhur

2011-02-24 - 12:51:16
alltså tänker ni på hur mycket energi barca kommer lägga på ligan och copa del rey om de åker ut från cl redan så tidigt?? jag kan bokstavligen säga att ni kan glömma ligan om arsenal skulle lyckas slå barca igen på returen.. sluta hoppas på förlust och hoppas istället på att vi möts senare i CL. det vore jätte kul med flera el classico på ett år samtidigt, men tyvärr är vissa av er så pass rädda att ni helst vill undvika möta "bajselona" på all bekostnad ellerhur? sluta hata och börja hejja.. det är spansk fotboll som gäller. Valencia kryssade mot Man united. låt oss hoppas på 3 spanska lag i CL semi-final så vi kan få tyst på alla PL älskare

Anonym

2011-02-24 - 13:00:24
hahah valencia mötte schalke nt man u

Mr.Fred

2011-02-24 - 14:02:47
jag tänker mer på att det kan psyka dom en del om dom åker ut.

Anonym

2011-02-24 - 18:22:24
VALENCIA MÖTTE MAN UNITED I GRUPP SPELET DIN IDIOT. HA BÄTTRE KOLL

Anonym

2011-02-24 - 18:23:19
pyskade blir dom inte.. det blir bara en turnering mindre alltså dom har mer tid och kan fokusera på dom turneringar dom har kvar vilket kommer underlätta(1 match i veckan)

Skriv en kommentar