Karim Benzema och Antonio Adan tror att Real Madrid kommer att besegra Lyon på tisdag


Den franska anfallaren Karim Benzema gjorde matchens första mål igår kväll, och Antonio Adan spelade sin första ligamatch i Real Madrids 2-0 vinst mot Levante.
Karim Benzema & Antonio Adan

Karim Benzema:
"Jag vet inte om jag kommer att starta mot Lyon. Det är upp till tränaren. Det kommer att vara en svår match eftersom de är ett bra lag och de har förbättrats mycket. Lyon är min hemstad, och min familj bor där. Jag vill vinna tisdagens match. Jag tror att vi kommer att besegra Lyon och vinna Champions League detta år."

Antonio Adan:
"Ända sedan jag var ett barn har jag drömt om att spela många matcher på denna plan. Mina lagkamrater gratulerade mig och hjälpte mig mycket under den senaste veckan. Jag ville njuta av atmosfären här och försvara Real Madrids mål på Bernabeu. Jag var förberedd, men jag behövde bevisa det inför 90 000 fans. Real Madrid kräver från dig att vinna varje söndag."

"Imorgon kommer vi börja träna inför en väldigt komplicerad match. Vi är mycket bekanta med Lyon. De är ett tufft lag på hemmaplan, men vi är mer säkra än någonsin på att vi kommer att återvända hem med ett säkert resultat inför andra delen."

Kommentarer

Cristiano Madrid

2011-02-20 - 13:40:22
LoL. Vem tror inte det :D

Skriv en kommentar