Lassana Diarra: "Adebayor och jag har gjort många saker tillsammans, han är som min bror"


Real Madrids defensiva mittfältare Lassana Diarra är glad över att få spela bredvid anfallaren Emmanuel Adebayor.
Lassana Diarra & Emmanuel Adebayor

Den franska mittfältaren Lassana Diarra har välkomnat januarisigneringen Emmanuel Adebayor till Real Madrid. Den togolesiska anfallaren har imponerat sedan han flyttade till den spanska huvudstaden på lån från Manchester City.

När Diarra pratade i en intervju sa han endast snälla ord om sin förra Arsenal lagkamrat, och sa: "Adebayor och jag har känt varande sedan vi både spelare i Arsenal. Han är som min bror. Vi har gjort många saker tillsammans."

"Det är därför det är väldigt naturligt för mig att spela med honom. Jag försöker att hjälpa honom."

Kommentarer

Cristiano Madrid

2011-02-20 - 16:45:41
Båda e ju Niggah :D

hahaha

2011-02-20 - 18:47:25
många saker tsm va :) vad kan det betyda :O

Anonym

2011-02-21 - 15:52:55
DIN MAMMA ÄR NIGGA

Anonym

2011-02-25 - 19:06:58
du är en idiot (cristiano madrid)... :@

Skriv en kommentar