Lilles mittfältare Eden Hazard: "England är inget för mig - Spanien passar mig bäst"


Den unga Lille mittfältaren Eden Hazard tycker inte att England passar hans spelstil, men Spanien skulle nog vara perfekt för honom.
Eden Hazard

Lille
s superstjärna Eden Hazard tror inte att han kommer att flytta till England. Just nu är den 20-årige mittfältaren en av den hetaste spelaren i Europa, och är värd 20 miljoner pund. Premier League klubben Liverpool är tillsammans med Real Madrid en av klubbarna som har visat sitt intresse för underbarnet.

Dock tror inte den belgiska spelaren att det finns någon chans för honom att spela för ett engelskt Premier League lag, och sa: "Jag uppskattar England mycket, samma sak med England, men mina egenskaper passar mer med den spanska fotbollen"

"Dessutom, motsvarar detta land min temperatur, värmen och de fina arenorna."

Skriv en kommentar