Mourinho ckockar Real Madrid fansen: "Man vet aldrig om jag kommer att återvända till Chelsea"


Real Madrid tränaren Jose Mourinho kan vara på väg tillbaka till Chelsea, trots tidigare rapporter som sa att portugisen aldrig skulle träna engelsmännen igen.
Jose Mourinho

Real Madrid
s portugisiska tränare Jose Mourinho har förvånat Chelseas fans när han sa att han aldrig kommer att återvända till Stamford Bridge. Men nu har The Special One förvånat Real Madrid fansen med sina uttalanden, rapporter den engelska tidningen Tribalfootball.

Mourinhos relation med de blåas ägare Roman Abromavich har återigen blivit stark och portugisen har varit i kontakt med klubbens tjänstemän. Tidigare rapporter hävdade att Mou sa till en arbetare att han aldrig kommer att träna Chelsea igen, dock verkar han ha ändrat på sig nu.

När han blev tillfrågad om han kommer att stanna i Real Madrid tills hans kontrakt löper ut, sa han: "Jag vet inte. Jag älskar Chelsea. Jag var den gladaste mannen när jag var där. Jag tänkte på att jag skulle stanna där i hela mitt liv. Så man vet aldrig."

Kommentarer

Los Galácticos

2011-02-22 - 15:23:39
Han borde inte ha sagt det sådär. han borde sagt det mer som att han skulle göra hela sittt kontrakt i real och sen kanske elr nåt såpnt

Anonym

2011-02-22 - 15:26:39
men gå då till Chelsea din fula apa...laget som inte har vunit en match på åratal...du spelar över bara för du får beröm åk din jävel...Pellegrini hade gjort mycket bättre i år än du. Han skulle allfall inte förlora med 5-0 mot Barca!

RONALDO

2011-02-22 - 18:58:46
ELLER HUR GÅ T CHELSEA OM DU ÄR SÅ INTRESSERAD!!!!

Anonym

2011-02-22 - 21:38:42
Ar han dum eller? Nu ar han i Real Madrid och du koncentrerar han sig 100 procent po Madrid och inget annat... gubbe

Skriv en kommentar