Pandiani går till attack mot Ronaldo: "I mitt land skulle han vara tvungen att besöka tandläkaren"


Den uruguayanska anfallaren Walter Pandiani har återigen attackerat Real Madrids portugisiska spelare Cristiano Ronaldo.
Cristiano Ronaldo & Walter Pandiani

Osasuna
s anfallare Walter Pandiani har återigen gått till attack mot Real Madrids superstjärna Cristiano Ronaldo. Den 34-årige anfallaren sa att Ronaldo hade en "lös skruv" och blev upprörd på den förra Manchester United ytterns ord tidigare i år.

"I mitt land skulle han varit tvungen att boka en tid med tandläkaren i en situation som detta" sa Pandiani igår kväll rapporterar tribalfootball. "Det stör mig att se någon säga så mycket saker när han kommer från en liten fattig ö, som han lämnade."

"Jag blev ledsen att se honom uppföra sig sådär och det är därför jag sa det jag sa. Kanske i mitt land skulle jag ha uppfört mig annorlunda, men eftersom jag älskar fotboll, reagerade jag med ord."

Kommentarer

eko

2011-02-22 - 13:29:56
"Det stör mig att se någon säga så mycket saker när han kommer från en liten fattig ö, som han lämnade."



fyfan.. hur kan man säga så där? pandiani.. 0 respekt

hala

2011-02-22 - 13:53:47
lägg ner det....

Anonym

2011-02-22 - 14:19:26
Pandiani e sjuk i huvudet -.-

Real4Life

2011-02-22 - 14:39:49
Fula tänder eller inte broshan kolla vem du är och vem han är. STOR SKILLNAD BROR!

RM89

2011-02-22 - 17:14:43
"Det stör mig att se någon säga så mycket saker när han kommer från en liten fattig ö, som han lämnade."



Det är kanske Pandiani som måste besöka "Tandläkaren"..

Anonym

2011-02-22 - 17:52:12
asså omg, jävla tönt!

Anonym

2011-02-22 - 19:18:30
Han menar ju inte att han har fula tänder, utan han menar att han skulle slå Cr7.. Detta är till som inte förstod

Skriv en kommentar