Real Madrid kommer att erbjuda Atletico M. anfallaren Alvaro Negredo för Sergio Agüero


Den spanska storklubben Real Madrid har återigen sammankopplats med Atletico Madrids spelare Sergio Agüero, och det sägs att Los Blancos kan vara nära att underteckna spelaren om fem månader.
Sergio Agüero & Alvaro Negredo

Real Madrid
har återigen sammankopplats med en sommarflytt för Atletico Madrids superstjärna Sergio Agüero. Enligt spanska rapporter kommer Los Blancos att använda sin förra spelare Tillvaro Negredo, i sitt försök att signera argentinaren.

De spanska giganterna sålde Negredo till Sevilla år 2009 med möjligheten att köpa tillbaka spelaren under de två första åren, för en summa på 17 miljoner euro. Enligt den spanska sporttidningen Marca rapporteras Negredo vara en beundrare av Atletico Madrid och Los Menegues planerar att erbjuda stadsrivalerna anfallaren som en del av affären.

Los Rojiblancos kräver 45 miljoner euro för sin unga stjärna, men Real Madrid hoppas kunna erbjuda Atletico en affär som kommer att passa både sidorna: Negredo och 28 miljoner euro kontant.

Kommentarer

Mr.Fred

2011-02-04 - 19:59:04
Låter inte helt fel. men tycker vi ska satsa på Adde för Aguero är en Atletico spelare och vi kan inte hålla på att köpa alla bra spelare. Vi har ett bra lag, nu behöver vi bara få dom att spela underbart ihop. Dom gör det redan men om ett halvår spelar dom som gudar och kan knulla Barca förhoppningsvis. Vet att talangen finns men vart är den när det behövs? Tycker vi ska sälja Benzema och Kaká och köpa in Gerrard och Adde. Sen är vi kompletta. Sen släppa Lass är ju inte helt fel heller. Sen behåller vi laget så dom hinner jobba ihop sig innan man köper nya. Ska jag vara ärlig tycker jag vi ska lära av oss av Barca och låta folket spela ihop mer och ta upp från akademin innan massa nytt köp. för bevisligen funkar det. Jag hatar Barca över allt annat tro mig. Jag är ett äkta Real fan.



Özil Regerar =D

Kaká for life!

2011-02-04 - 20:11:55
Det sämsta som jag har hört är att man säljer Kaka´?! Asså va? det är som att säga att vi ska sälja Ronaldo? :O Om alla bara visste hur viktig kaká är för Real Madrid när han har återhämtat sig. Ge honom tid, bara liiite tid att återhämta sig, och han kommer att vara lika bra som han var i Milan. Eller vill ni hellre se honom bli en legend i Chelsea, när real madrid förlorar alla sina matcher? Pepe + kaka lämnar = slutet på titlar för real madrid.

DG

2011-02-04 - 20:12:45
Slutade läsa vid "knulla".

väx upp innan du kommenterar...

Mr.Fred

2011-02-04 - 20:56:48
Jag kan säga dig att Kaká kommer inte hitta formen i Real. han har redan bevisat att han inte kommer göra det., Jag kan ärligt säga att kaká är en grym spelare men han kommer inte hitta formen i real. Jag tycker han spelade som en gud i Milan osv men i Real platsar han inte. Tycker helt ärligt att han kan spela i Chelsea för där kommer han göra under. Tänker på hans bästa, Vafan kan inte du se det så älskar du inte kaá och du som klagade på mitt förra inlägg kan du suga lite mer kuk för du verkar så jävla van, Klaga inte om du inte har stake nog att ta det som en man, jag skriver sanning och kan du inte ta lite fula ord så kan du joina en kvinno blogg för där snackar dom inte "Fula" ord ;-)

Kaká

2011-02-04 - 20:59:54
Vi ska inte sälja kaká! Kaká, xabi alonso och özil kommer att dominera mittfältet sen har vi di maria, adebayor och ronaldo där framme som gör målen!

Mr.Fred

2011-02-04 - 21:02:35

Mr.Fred

2011-02-04 - 21:07:33
Sorry. :p Jag gillar kaká men han hittar inte formen i Real. Tycker han ska gå till Chelsea eller nåt för han är en underbar spelar men han spelar inte som den gud han är i Real tröjan. Han är grymt mycket bättre än vad han visar i våran kära Real tröja. Jag har sett han göra grymma samspel med Ronaldo men mer än så har jag inte sett. Enligt min åsikt ska vi se hur han presterar fram till sommaren. Efter det får vi se vad framtiden säger. Men jag tror han hittar sin form i ett annat lag. han är bra men han spelar inte lika bra i Real som han Gjorde i Milan. Det kan du inte ta ifrån mig. Snälla ärlig.

till Mr.Fred

2011-02-04 - 21:29:06
Ska jag vara ärlig tycker jag vi ska lära av oss av Barca och låta folket spela ihop mer och ta upp från akademin innan massa nytt köp. för bevisligen funkar det. äntligen erkänner du att barca är bättre. ÄNTLIGEN

ROBERTO DI VARIO

2011-02-04 - 21:30:12
om real madrid får 50miljoner euro för kaka så tycker jag att real borde sälja honom eftersom jag tycker att özil är bättre än kaka . bättre vi får 50miljoner euro än inget för om kaka spelar ff i real madrid och han inte är så bra så kommer ingen köpa honom för 30miljoner euro så real har chansen att få 50miljoner euro. JAg tycker på sommaren så borde real sälja



Sälja.Kaka,Drenthe,Pedroleon,lass,och gago, benzema.

köp lucka modric bale och adebayor.



och därimot så står det att pepe vill inte förlänga sitt kontrakt och han vill till en ny klubb på sommaren så vi kan förlora honom. men jag tycker real borde förlänga hans kontrakt för han är en viktig back utan han så kommer det vara kaos i vårt backlinje.



år 2011/2012



----------Casilias------------

-Ramos--Pepe--Carvalho--Marcelo--

---------Xabi--Modric-----------

--Ronaldo----Özil-----Bale-------

-----------Higuain--------------



HALA MAdrid KuNGEN

2011-02-04 - 21:31:33
Vad tycker ni ???? har jag rätt eller fel

öziiiL

2011-02-04 - 21:46:31
Helt fel!

Higuain

2011-02-04 - 23:09:10
Kaká For Life! Försvinner Kaká+Pepe=Vidic+Gerrard! Vet inte om det är sämre! :)

Ronaldo<3

2011-02-04 - 23:18:10
OM kaka o pepe drar så köper vi

Maicon och VDV<3 (han kmr inte komma men man kan alltid ha drömmar )

nöt

2011-02-05 - 00:21:36
Kaka borde säljas. Älskar killen, men om han hoppar in blir Reals spel för offensivt. det går inte, vi måste ha någon som khedira/lass som kan sköta det defensiva i mittfältet. Xabi kan inte sköta allt sånt själv. sorglig fakta



Vårat mittfält är bra, därimot våra backar skulle kunna fixas



pepe har inte spelat bra på ett tag, men han är en av dom få kvar av gamla madrid. hoppas inte han lämnar

till Mr.Fred

2011-02-05 - 12:18:08
vad händer om "bajsa" vinner sin match ikväll mot atletico madrid? blir det ett nytt rekord för antal raka segrar i la liga då?

RM2010

2011-02-05 - 13:05:48
Augero är absolut inte värd 45 Milj euro, absolut inte!

25 Milj euro låter lite bättre.

Ronaldo<3

2011-02-05 - 13:38:30
Grattis på födelsedagen Ronaldo. hoppas du får ett grymt år. fast du fick en liten dålig present innan din födelsedag då din morbror dog:(

Mr.Fred

2011-02-05 - 15:03:13
Jag har dålig koll nu på rekord ligan. Är inte så insatt i Barca =P

Madrid forevaa<3!<3!<3!<3!

2011-02-05 - 15:31:20
aa det blir ett rekord mr.fred

Mr.Fred

2011-02-05 - 16:30:40
Barca<3

haha

2011-02-05 - 16:30:59

Mr.Fred

2011-02-05 - 18:41:27
Hatar Barca så lägg ner det. Varför använda mitt namn

Skriv en kommentar