Tredjehandsmålvakten Antonio Adan: "Jag har endast ord av tacksamhet för Jose Mourinho"


Den unga målvakten, som fick spela nästen en hel match igår kväll, är överlycklig med Mourinhos beslut att ta in honom på planen.
Antonio Adan

Real Madrid
s målvakt Antonio Adan var glad över att ha spelat "rent" under gårdagens 0-1 vinst mot La Liga klubben Espanyol.

När förstemålvakten Iker Casillas blev utvisad efter endast två minuter, var det Antonio Adan som fick ersätta den spanska stjärnmålvakten.

Real Madrids tränare beskrev Adans prestanda "fantastisk", och 23-åringen deklarerade: "Sanningen är att jag endast har ord av tacksamhet för honom. I alla tider gav han mig ett stort självförtroende."

"Jag var lugn när jag gick in på planen, med en tanke om att alla trodde på mig. Alla visade att de var trygga med mig, och jag blev tillsagd att inte vara nervös."

Skriv en kommentar