Svar på tal : Mitt namn + källhänvisningar

Hotmail
Först skulle jag vilja klargöra en sak: Jag heter inte Ahmed. Det är endast en läsare, som har skapat en fansida till denna blogg som heter Ahmed. Återigen; Jag heter inte Ahmed.

Jag har sett att ni klagade på att jag inte skrev källa, särskilt på inlägget om Jose Mourinho, där han i en intervju hade sagt att han tror att Real Madrid kommer att vinna Champions League.

När jag skriver artiklarna, översätter jag dem endast. Jag lägger inte till något - ingen extra fakta och ingen källa (förutom vid vissa situationer). Och på just artikeln om Mourinho, stod det ingen källa. Om ni har svårt att tro på det, så är det inget jag kan göra någonting åt.

Och om ni nu vill ha källan skriven t.ex. under artikeln, blir det ingen artikel längre. Säg mig, har ni någon gång sett en artikel där hela källförteckningen finns?

För övrigt, så vill jag bara säga att källförteckningen finns - bara ni kollar noga. Det som är understruket med rött är källan.
Källa

Kommentarer

F to K

2011-02-12 - 00:42:56
jag håller med dej där faktiskt. vissa borde inte ens få kommentera här ju! du borde göra system eller vad det nu är för att snorungar inte ska få kommentera värdelösa kommentarer

Ahmeds.blgg

2011-02-12 - 01:05:37
Källförtecking? Skriv bara "Källa: The Sun".



wewwq

2011-02-12 - 07:38:51
DU menar väl ex. 1,2,3,4 inte 1,2,3,2 :P

aaa

2011-02-12 - 08:18:26
haha vilka iditttttts, finns annars en officiell realmadrid hemsida?? Realmadrid.com det är också en källa han tar ifrån! jag älskar den här bloggen bästa som finns för real fans!!!!!

källa

2011-02-12 - 08:21:32
skriv bara källa: the sun. din blogg är en samling av andra artiklar, därmed bör den skriva sina källor på ett sätt där man märker det

özil

2011-02-12 - 09:31:44
men han har ju skrivit det om ni läser hela artikeln... det står exempel ronaldo ska göra allt för att få pepe att stana säger den spanska tidningen marca asså man ser ju att han ahr skrivit det så kolla dära om ni inte acepterar det kan ni dra han har gjort den bästa bloggen jag har set kollar den varje dag !!

G'D

2011-02-12 - 10:24:45
HA-HA-HA, alltså vissa av er kan ju inte läsa verkar det som? Bloggägaren skrev klart och TYDLIGT(!!):

"Och om ni nu vill ha källan skriven t.ex. under artikeln, blir det ingen artikel längre. Säg mig, har ni någon gång sett en artikel där hela källförteckningen finns? "



Och ni klagar FORTFARANDE på att den ska skriva källan.. gå och dö eller något.



Källan finns, den är skriven INDIREKT. DEAL WITH IT!!!

real madrid

2011-02-12 - 11:08:25
skit kul och läsa den här bloggen som real fan. förstår inte vad det är folk klagar på om ni nu inte gillar den hitta nåt annat att läsa jävla snorungar

SR4

2011-02-12 - 12:46:38
Där fick alla svar ;)

Aye

2011-02-12 - 18:11:17
Jag måste säga att jag inte fick svar på någonting förutom att hans namn inte är Ahmed.

mkd

2011-02-12 - 19:57:48
Måste säga att folk är cp som klagar så satan!!

Skriv en kommentar