Cristiano Ronaldo: "Jag skulle inte ha gjort mål utan mina lagkamrater"


Real Madrids portugisiska stjärna var glad över att ha gjort ett hattrick, men gladare för att ha hjälpt laget att vinna ännu en match.
Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo
gjorde ännu en hattrick i söndags mot Villarreal och har nu gjort 22 mål på 18 La Liga matcher, men Madridistan är mer intresserad av vad laget har åstadkommit än vad han själv har gjort.

"Mina lagkamrater hjälpte mig en hel del och jag skulle inte ha gjort mål utan dem. Jag vill fortsätta spela så bra och vinna titlar i slutet av säsongen. Jag är väldigt glad här och väldigt motiverad."

"Det var en svår match. Villarreal spelade bra, skapade chanser och gjorde två viktiga mål. Vi imponerade på andra halvlek."

"Tränaren vet i vilken position jag bäst hjälper laget. Allt jag gör är att jobba för att hjälpa så bra som möjligt. Vi är fokuserade och måste spelare med spelarna som vi har. Fansen var fantastiska och hjälpte oss en hel del ikväll."

"När det var 45 minuter kvar av matchen, pratade tränaren med oss under halvtid. Vi reagerade och vann."

Kommentarer

CristianoRonaldoSeven.Blogg.Se

2011-01-10 - 18:21:04
Underbart att se CrisKaká göra mål, och ännu underbarare att bara just de två nätade.



HALA MADRID Y HALA CRISKAKÁ PARA SIEMPRE!<3

Skriv en kommentar