Gonzalo Higuain tackade alla som har stöttat honom, men glömde att nämna Jose Mourinho


Den argentinska målgöraren tackade alla förutom Jose Mourinho för all stöd som han har fått.
Gonzalo Higuain

Real Madrid
s Gonzalo Higuain tackade alla förutom Jose Mourinho för all stöd han har fått under dessa dagar. Higuain åkte till Chicago på lördag för att genomgå en operation efter att ha fått veta att han har diskbråk.

Innan han åkte passade den argentinska stjärnan på att tacka alla som har stöttat honom, men han nämnde aldrig Jose Mourinho.

Rapporter hävdar att Higuain är irriterad på den portugisiska tränaren efter att han sa att anfallaren var övertygad om att inte göra någon operation tidigare.

"Jag har fått en hel del stöd från mina kollegor här" sa Higuain till Marca innan han lämnade Spanien och flög till Amerika. "Presidenten Florentino Perez och Jorge Valdano har också varit goda mot mig. Jag tackar dem, eftersom från första dagen har de alltid hjälpt mig."

Vissa har föreslagit att 23-åringen kan vara tillbaka på planen innan slutet av säsongen, men målgöraren är lugn och har ingen brådska.

"Det finns inget exakt datum för min återkomst, men vi måste fortsätta att vara lugna och tålmodiga."

Kommentarer

Los Galacticos

2011-01-09 - 14:19:02
Hehe roligt att ingen kommenterar om det här

Skriv en kommentar