Jose Mourinho: "Jag har bestämt mig för att återvända till England"


Jose Mourinho har enligt rapporter bestämt sig för att lämna Real Madrid och Spanien - och återvända till England och Premier League.
Jose Mourinho

Real Madrid
s portugisiska tränare Jose Mourinho har medgett att han vill återvända till Premier League.

Allt fler spekulation växer i Madrid angående tränarens framtid i Real Madrid efter att rapporter hävdade att Mourinho inte har en så bra relation med Jorge Valdano. Dessutom har Mourinho vägrat att bekräfta att han kommer att stanna i Spanien nästa säsong.

Igår kväll pratade Mourinho med den engelska tidningen The Sun, där han bekräftade: "Jag har bestämt mig för att återvända till England. Jag har inte förberett något inför framtiden, utan jag vill bara vara glad med mitt arbete."

"Jag föredrar inte Manchester United, Manchester City eller Chelsea. Jag vill bara återupptäcka glädjen."

"Jag säger inte att Premier League är den mest spektakulära ligan i världen men det är den bäst organiserade... den mest rättvisa och med den enormaste respekten för motståndarna."

Kommentarer

Anonym

2011-01-27 - 19:27:53
kicka valdano och hans familj från real OCH FUCKING SPANIEN

Itian

2011-01-27 - 21:26:36
Real Madrid have made it clear that coach Jose Mourinho did not make any comments about returning to England at the end of the season to the British tabloid The Sun.

Itian

2011-01-27 - 21:28:04
Real Madrid have made it clear that coach Jose Mourinho did not make any comments about returning to England at the end of the season to the British tabloid The Sun.

Glenn

2011-01-28 - 00:12:30
varför skulle man någonsin lita på the sun ? bullshit hela grejen .

Knullstick då Mourinho

2011-01-28 - 13:13:38
Aa om du vill sticka Mourinho Stick. troru vi bryr oss jävla Nörd..

CR7!!!!!!!

2011-02-03 - 15:29:54
ALLA HÅLLER KÄFTEN Mourinho

CR7!!!!!!!

2011-02-03 - 15:31:38
ÄR BÄST

Skriv en kommentar