Jose Mourinho: "Jag sitter uppe sent för att förbättra laget utan en mitt-anfallare"


Real Madrids portugisiska tränare säger att han planerar under hela kvällen på hur han ska få sitt lag att förbättra sig.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho säger att han kommer att fortsätta planera utan en anfallare för resten av säsongen. Portugisen har tydligen accepterat att han inte kommer att få en ny nummer nio denna månad.

"Jag har arbetat med taktiken utan en mitt-anfallare" förklarade den förra Chelsea och Inter tränaren. "Jag kommer tidigt, stannar uppe sent och jobbar med det jag måste jobba med. Det är det typiska livet för en tränare."

"Allting beror på om man vinner mer eller mindre och om man spelar bättre eller sämre. Jag försöker alltid att förbättra, vilket är vad jag jag ber mina spelare att också göra. Jag vill att dem gör sitt bästa och att vara professionella som mig."

Kommentarer

Hala Madrid

2011-01-09 - 17:40:33
King Mou!

Skriv en kommentar