Sami Khedira imponerad av lagets gemenskap: "Jag blev så överraskad av alla privata träffar"


Real Madrids Sami Khedira är imponerad av lagets enighet, vilket absolut inte är densamma som i Tyskland.
Sami Khedira

Den tyska spelaren Sami Khedira är överraskad av lagets anda i Real Madrid. Den 23-årige mittfältaren medgav att han aldrig har upplevt "gemenskapen" som han njuter av i Santiago Benabeu klubben.

"Vi är mer förenade här än när jag bodde i Tyskland" sa Khedira enligt triballfotball. "Jag blev så överraskad av alla privata träffar, vilket tvingade mig att fråga om det var normalt."

"Vi brukar ofta träffas för att äta tillsammans. Gago och Marcelo bjöd in oss en gång. Majoriteten av spelarna bor utanför staden, så vi går dit och grillar i trädgården."

"Var sjätte eller åttonde vecka har vi middag inom laget. Och då är hela klubben inblandande, inklusive busschauffören och städkvinnan."

Kommentarer

Anonym

2011-01-13 - 18:17:13
Jävel vad nice de låter:D

Mesut

2011-01-13 - 18:43:39
Vem tror ni det är som är grillmaestron? :) Jag tror Marcelo är en jäkel på marinera kött

Anonym

2011-01-13 - 18:49:55
Hahaha mkt möjligt xD

Anonym

2011-01-13 - 18:53:08
JAG SKA BLI STÄDKVINNAN ELLER BUSSCHAUFFÖREN!!

CR7

2011-01-13 - 21:04:06
vad roligt dom verkar ha tillsammans! :)

önskar man också var med och grillade någon gång :p haha

Madrid

2011-01-14 - 08:36:24
ahhahahaah fyfan va kul ett annat tecken på att real slösar pengar ;)

Skriv en kommentar