Gonzalo Higuain: "Jag är säker på att jag kommer att vara tillbaka innan säsongen är över"


Real Madrids anfallare Gonzalo Higuain tror att hans kropp kommer att låta honom veta när han är i tillräcklig bra form att få spela igen.
Gonzalo Higuain

Real Madrid
s anfallare Gonzalo Higuain tror att hans kropp kommer att låta honom veta i rätt tid när han kommer att återvända till planen efter att nyligen ha opererat sin rygg.

Det sägs att den argentinska stjärnan inte kommer att få spela tills slutet av säsongen, det vill säga fyra månader, men han har redan börjat med sin återhämtning trots att han opererade sig för bara två veckor sedan.

När 23-åringen pratade med median idag, anmärkte "El Pipita" att han är glad med sina framsteg, och sa: "Jag är väldigt nöjd. Allting gick som jag förväntade mig. Smärtan har nästan försvunnit."

"Min kropp kommer att veta när jag har tillfrisknat och jag är säker på att jag kan komma tillbaka innan säsongen är över. När man är i återhämtning, lider man, eftersom jag älskar denna sport. Dock är det viktigaste att jag återhämtar mig 100%."

Kommentarer

CR7

2011-01-20 - 21:31:05
Atletico Madrid Vs Real Madrid: Casillas, Ramos, Albiol, Carvalho, Arbeloa, Alonso, Khedira, Di Maria, Özil, Marcelo & Ronaldo.



En ganska "konstig" uppställning enligt mig...

:::::( ........................................HALA MADRID!<3

2011-02-06 - 00:44:16
asså, för att vara ärlig inte bara för jag tkr han e en fantastisk spelare och så då men jag tkr att de gick bättre för madrid när higuain och pepe va me.... nu äre ganska kontigt uppställnign som CR7 sa...

HALA MADRID hopppas han e ybx GANSKA snart!!! :D



higuain = T A L A N G ! ! < 3

Skriv en kommentar