Alvaro Morata: "Allt som har hänt detta år är som en dröm för mig"


Den spanska akademispelaren, Alvaro Morata, sa att han tror att han kommer att spela för Real Madrids A-lag i framtiden.
Alvaro Morata

Real Madrid
s unga spelare, Alvaro Morata, har sagt att han är glad med sitt nya kontrakt som löper ut sommaren 2015 och sa att han kommer att göra sitt bästa för att nå framgång i den spanska huvudstadsklubben.

Morata debuterade för Real Madrids A-lag i 3-1 vinsten mot Real Zaragoza i december 2010. Han anses vara en av klubbens mest spännande spelare som har tagit sig upp från B-laget.

"Allt som har hänt detta år är som en dröm för mig. Jag är väldigt glad med mitt nya kontrakt. Om jag inte såg någon framtid här, skulle jag förmodligen ha bestämt mig för att lämna, men mitt mål är att lyckas i Real Madrid" sa Morata till Marca.

"Jag måste fortsätta förbättra mig och ta vara på chanserna när jag får spela med A-laget. Jag vet att jag fortfarande måste lära mig en hel del, men det faktum att klubben erbjöd mig ett nytt kontrakt visar att de har förtroende för mig."

Kommentarer

glory glory glory united

2011-07-07 - 22:00:41
vill bara sega tillrealfansen: jag hatar er mkt!



hatarrrrrr real!!!!!!!!!!!!!!!

adam

2011-07-07 - 22:27:42
Mamma knullare håll käften vi är bäst i världen

RmadridFC

2011-07-07 - 23:05:36
du united-fan , vafan e meningen för dig att komma in på den här bloggen o kommentera massa bullshit , innerst inne vet jag att du är real-fan elr? har jag fel ?? , jävla medgångssuppoerter ......

Anonym

2011-07-08 - 09:38:31
Manchester United är ett knull lag dom är kuk lag också Real Madrid är världens bästa lag genom tiderna



Hala Madrid!!!!!!!!!!

Timmo

2011-07-08 - 11:18:24
Han kan bli något i Real, hoppas han får chansen lite mer i år :D

Skriv en kommentar