Edinson Cavani säger att han trivs i Napoli - men han skulle lyssna på Real Madrid om de ringer


Napolis målgörare, Edinson Cavani, sa att han skulle lyssna på Real Madrid om de knackade på dörren.
Edinson Cavani

Napoli
s anfallare Edinson Cavani har sagt till Goal att han är nöjd med hur saker och ting går för honom i Serie A klubben, men sa även att han skulle öppna för en sommarflytt om Real Madrid visade sitt intresse för honom.

De spanska giganterna har kopplats med ett antal anfallare i sommar, och den 24-årige spelaren är en utav kandidaterna som kan vara på väg till Santiago Bernabeu klubben. Dock tror man att Neymar är klubbens prioritet.

"Vi har arrangerat allt så att jag stannar i Napoli. Jag tror att mitt äventyr där kommer att fortsätta. Dock kan saker och ting ändras när Real Madrid ringer. Jag tror att vi måste ompröva och prata med Napoli om något sådant händer" sa Cavani till Goal.

"Jag är villig att lyssna på vad de har att erbjuda. Dock är jag också redo att lyssna på Napolis president Aurelio De Laurentiis och lyda honom."

Skriv en kommentar