Jose Maria Callejon: "Det var en dröm som gick i uppfyllelse"


Nyförvärvet Jose Maria Callejon och akademispelare Jese är nöjda med sin debut i Real Madrid.
Jose Maria Callejon & Jese

Jose Callejon:

"Det var en dröm som gick i uppfyllelse. Jag skulle inte ha gjort mål utan mina lagkamrater. Jag är glad med vinsten, med mitt mål och att spelarna börjar lära känna varandra till perfektion. Det är ett privilegium att vara här och jag vill använda detta för att fortsätta att växa som en spelare. Mourinho har bevisat för mig att han är världens bästa tränare i den korta tiden jag har jobbat med honom."

Jese:

"Jag är glad med min debut. Tränaren är på toppen av allt, vilket hjälper oss nykomlingarna. Han vet att jag är till hans förfogande när han behöver mig. Det är fantastiskt att jobba med Zidane. Han är en stor spelare och en fantastisk person."

Kommentarer

marre

2011-07-17 - 15:46:38
jose calljeon kommer bli som pedro, älskar honom !§

Berg

2011-07-17 - 16:04:12
Jose Calljeon Kommer bli bättre än Pedro!

Agee

2011-07-17 - 16:16:20
Ni två över mig!

Ni har fel Callejon kommer inte bli bättre än Pedro, han är bättre just nu och kommer bli bättre än alla spelare i Barcelona! :)

Berg

2011-07-17 - 18:01:56
Haha så sant så sant

Skriv en kommentar