Philippe Mexes: "Jag kunde ha flyttat till Real Madrid i sommar"


Den nya Milan spelaren, Philippe Mexes, sa att Real Madrid erbjöd honom ett kontrakt i sommar, men han avvisade det eftersom han ville flytta till San Siro klubben.
Phillipe Mexes

AC Milan
s nyförvärv, Philippe Mexes, hävdar att han avvisade erbjudanden från Real Madrid och Manchester United för att flytta till Serie A mästarna.

"Jag kommer att ha alla mina lagkamrater i Roma i mitt hjärta, och inte kommer jag heller glömma staden och dess fans som gjorde så mycket för mig. Nu är jag i Milan och väldigt stolt över att vara en del av denna klubb" sa Mexes.

"Det var mitt val (att flytta till Milan). Jag kunde ha flyttat till Real Madrid i sommar och i det förflutna valde jag Roma istället för Manchester United."

Kommentarer

Anonym

2011-07-16 - 14:12:45
Vi har marcelo 3 gånger bättre än dig

huddi

2011-07-16 - 16:20:36
ville ha dig i real

Skriv en kommentar