Raphael Varane: "Jag är stolt över att spela för Real Madrid"


Den 18-årige Real Madrid spelaren, Raphael Varane, säger att han är stolt över att spela för Real Madrid och hoppas att han kommer att nå framgång i den vita skjortan.
Raphael Varane

Real Madrid
s franska nyförvärv Raphael Varane är nöjd med sin flytt till den spanska huvudstadsklubben, och hoppas att han kommer att lyckas i Santiago Bernabeu klubben.

Den förra Lens försvararen valde Real Madrid framför förra säsongens Champions League finalister, Manchester United, och debuterade för Los Blancos i vinsten mot LA Galaxy.

"Real Madrid är en stor klubb" sa Varane, rapporterar Tribalfootball. "Jag är stolt över att spela för det här laget. Det är en fantastisk klubb."

"Uppenbarligen är det bra att jämföras med Fernando Hierro, och jag känner till hans karriär. Jag hoppas att jag har en lik bra karriär som honom."

Skriv en kommentar