David Beckham: "Real Madrid har en av världens bästa tränare - Mourinho är ett geni"


Den engelska spelaren, David Beckham, sa att Real Madrid kan vinna allt under den förra Chelsea och Inter tränaren, Jose Mourinho.
David Beckham

Den förra Real Madrid stjärnan, David Beckham, tror att Real Madrid kan vinna allt under ledningen av "geniet" Jose Mourinho.

Den 36-årige mittfältaren spenderade fyra år i den spanska huvudstadsklubben mellan åren 2003 och 2007, och han tror att den portugisiska tränaren kommer att ta nästa säsong med storm, samtidigt som han kommer att avsluta Barcelonas dominans i La Liga.

"Madrid bygger ett starkt lag med viktiga spelare och de kan vinna alla tävlingar. De är ett lag som sätter skräck i motståndarna och jag har ingen tvekan om att de kan vinna allt" sa Beckham till Marca.

"De har en av världens bästa tränare - Mourinho är ett geni - och han har bevisat det med alla lag han har tränat."

Los Angeles Galaxy stjärnan passade även på att hylla den förra Manchester United anfallaren Cristiano Ronaldo, och sa att han hoppas att få möta honom nästa vecka när Los Blancos åker till USA för att spela försäsongen.

"Ronaldo är ett fenomen och en av de bästa. Jag hoppas att jag kommer att spela mot honom."

Kommentarer

Alan

2011-07-10 - 15:13:06
Mourinhos nya startelva kommer säkert att överraska oss men jag hoppas att den ser ut på följande sätt:



Casillas

Ramos Pepe Carvalho Marcelo

Alonso Sahin

CR7 Özil Kaka

Benzema

Anonym

2011-07-10 - 15:45:03
dom som får följa med till usa,china:



målvakter: casillas adan jesus meijas



backar:albiol,arbeloa,carvalho,casado,coentrao,nacho

marcelo,pepe,ramos,varane



m

Anonym

2011-07-10 - 16:04:17
dom som ska följa med till usa och kina:



målvakter: casillas adan jesus meijas



backar: arbeloa carvalho casado coentrao nacho marcelo pepe ramos varane



mittfältare: alonso callejon graner kaka khedira özil sahin



anfallare: benzema joselu jese ronaldo



min start elva:



---------------------adan-----------------------



----------arbeloa-albiol-casado-nacho---------------



------------------granero--khedira-----------------



------------jese----joselu------callejon



min start elva är så här för att dom bra inte ska bli skadade till ligan



skriv gärna ni en start elva

-------------

Hej

2011-07-10 - 16:24:48
David Beckham, Legendarenas legend.



Du över mig, du har bara 10 spelare

Alan

2011-07-10 - 16:27:06
Snubben två steg ovanför mig är lite efter i huvudet. Real åker dit för att spela ihop sig inför kommande säsong så vad får dig att tro att de endast kommer att starta med bänkvärmare? Är du galen eller?

Anonym

2011-07-10 - 16:32:20
alan jag vet att du är galen jag ska ha benzema på topp jag som hade 10 spelaren

Skriv en kommentar