Emmanuel Adebayor vill inget annat än att bära den vita tröjan: "Jag vill stanna i Madrid"


Emmanuel Adebayor, som spelade för Los Blancos på lån förra säsongen, har sagt att han vill endast spela för Real Madrid.
Emmanuel Adebayor

Manchester City
s anfallare Emmanuel Adebayor vill signera permanent för den spanska huvudstadsklubben Real Madrid.

Efter att ha vunnit Copa del Rey titeln med Los Blancos förra säsongen, har den togolesiska målgöraren medgett att han vill återvända till Santiago Bernabeu klubben.

"Jag vill stanna i Madrid. Just nu är jag på semester med min familj, men när jag återvänder till min klubb får vi se vad som händer" sa Adebayor rapporterar Tribalfootball.

"Du vet att när vi pratar om Madrid, pratar vi om världens största klubb. Infrastrukturen är imponerande, ledarna är otroliga och spelare är stora."

"Jag hade turen att jobba med Mourinho, världens bästa tränare. Det skulle vara ett nöje att stanna med honom."

Kommentarer

Mr.Fred

2011-06-30 - 15:57:43
vi behöver inte han vi har neymar

madrid7

2011-06-30 - 16:07:11
Klart vi måste ha kvar adebayor Men neymar och adebayor finns in my heart

!!!

2011-06-30 - 16:49:49
nej tack vi vill inte ha dig adebayor !

RmadridFC

2011-06-30 - 21:09:26
hoppas som fan att han stannar , sjuk bra target spelare , och han e som bäst när han hoppar in när det är ca 10 till 20min , vi behöver han i viktiga matcher så som Cl , addi :))))

Anonym

2011-07-07 - 15:30:54
han är bästa fotbollsspelaren genom tiderna



min åsikt



ta inte upp de illa



adebayor!!!!

Madrid 4ever

2011-07-10 - 18:26:57
jag vill också stanna i Real Madrid :)

Skriv en kommentar