Fabio Coentrao: "Jag vet att det finns ett intresse från Real Madrid"


Den portugisiska vänsterbacken Fabio Coentrao, har avslöjat att den spanska huvudstadsklubben Real Madrid har visat sitt intresse för honom.
Fabio Coentrao

Benfica
s och Portugals försvarare Fabio Coentrao har medgett att han är jagad av La Liga giganterna Real Madrid, som är ute efter att förstärka sin trupp inför nästa säsong.

"Min framtid är ännu inte säker. Jag vet att det finns ett intresse från Real Madrid. Nu kommer jag ha semester och sedan kommer vi se vad som händer" sa Coentrao till A Bola.

"Om jag slutar spela för Benfica, kommer jag att återvända någon dag. Det är ett löfte från min sida, men det är även något som jag behöver säga. Jag älskar Benfica och denna klubb finns i mitt hjärta."

Kommentarer

Anonym

2011-06-05 - 15:29:32
You're welcome dude! :)

Skriv en kommentar