Guti: "Jag kommer inte att återvända till Real Madrid, även om de ringer mig"


Guti har kopplats med en flytt tillbaka till Real Madrid, men nu har den förra Los Blancos stjärnan sagt att han aldrig kommer att återvända till Santiago Bernabeu klubben.
Guti

Besiktas
mittfältare Guti har indikerat att han inte har någon avsikt i att återvända till Real Madrid, eftersom han hoppas att han avslutar sin fotbollskarriär i Turkiet.

Spanjoren flyttade från Real Madrid till Besiktas förra sommaren efter att ha spenderat hela sin karriär i den spanska huvudstadsklubben.

Nät Guti pratade med TVE, sa han: "Jag kommer inte att återvända till Real Madrid, även om de ringer mig. De fem första månaderna (i Turkiet) tänkte jag på att återvända till Spanien och sluta med fotbollen."

"Det fanns svåra tider på grund av kulturen och språket. Min vristskada gjorde att jag missade många matcher, men nu planerar jag att pensionera mig i Besiktas."

Kommentarer

Anonym

2011-06-17 - 14:14:50
HATA GUTI HATA GUTI HATA GUTI....

Mr.Fred

2011-06-17 - 15:06:40
Öö va fan vill du. Guti är kung ;)

...

2011-06-17 - 16:06:36
jag förstår dig guti.

mourinho betaldade guti 16 miljoner pund bara för att han och raul ska sluta.

jag skule aldrig häller gått tillbaka till MADRID!

jävla mourinho horunge!

Mr.Fred

2011-06-17 - 22:03:00
Mr.Mou är kung med men han ville bygga nytt lag och han har lyckats bra. Så kan ni sluta gnälla för ***

Real4Life

2011-06-18 - 08:57:38
*** = Fan. Varsågod.

Mr.Fred

2011-06-18 - 17:35:46
Guti e jävlig ful som mej HEHEHEHE jag var tvungen attt erkänna

Skriv en kommentar