Neymar: "Det finns inget med Real Madrid"

Den brasilianske spelaren Neymar säger att det inte finns någon kontakt med Santiago Bernabeu klubben, Real Madrid.
Neymar

Santos
anfallare Neymar, som är en måltavla för bland annat Real Madrid och Chelsea, har insisterat på att han endast fokuserar på sin nuvarande klubb. Den brasilianske stjärnan blev tillfrågad av en journalist angående hans framtid, och spelaren sa att det inte finns någon kontakt med den spanska huvudstadsklubben.

"Jag bryr mig inte om att spela för att på så sätt imponera på andra lag som är här för att kolla på mig" sa Neymar efter gårdagens träning. "Jag har en match med Santos och jag vill hjälpa dem."

När journalisten vägrade att acceptera Neymars första svar, slog Neymar tillbaka och sa: "Jag har redan förklarat att jag inte har något att säga om andra lag."

"Det finns inget med Real Madrid. Jag är en Santos spelare och jag spelar i Copa Libertadores finalen med Santos. Det är det enda jag bryr mig om."

Kommentarer

Anonym

2011-06-19 - 17:51:01
Idiot, stanna där du är

RAMOs

2011-06-19 - 17:51:33
400 miljoner för dig, han är minst värd 250-300

STICK

Real Madrid

2011-06-19 - 22:46:20
du måste komma till real du är nya Ronaldo

Skriv en kommentar