Real Madrid kommer att köpa Adebayor - men endast för det rätta priset


Den engelska median hävdar att Emmanuel Adebayor kommer att stanna i Real Madrid, men endast om Manchester City sänker sitt pris för anfallaren.
Emmanuel Adebayor

Den engelska tidningen Metro säger att Manchester City är desperata över att sälja sin togolesiska anfallare, Emmanuel Adebayor, och det ser ut som att de är villiga att förhandla med Jose Mourinho, som är villig att köpa målgöraren för 12 miljoner pund.

Det är inte endast Eastlands klubben som vill se den förra Arsenal spelaren lämna, utan även Adebayor vill spela för en annan klubb än engelsmännen. Han har många sagt att han vill stanna i den spanska huvudstadsklubben, vilket är en önskan som kan gå i uppfyllelse.

"Jag älskar Real Madrid, jag vill fortsätta här. Mina vänner säger till mig att jag verkar vara gladare, även om jag sitter på bänken" sa Adebayor.

Dessutom hoppas han även att Manchester City sänker utgångspriset, och sa: "Jag hoppas att de sänker priset, de är ju intelligenta. De har många spelare och alla kan inte stanna. Förhoppningsvis kommer de att förhandla."

Kommentarer

Anonym

2011-06-02 - 12:20:03
Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj betala heller för att han ska bort

ronaldo7

2011-06-02 - 14:44:09
neeeeeeej snällllllaaa neeeej !!!!!

Anonym

2011-06-02 - 15:10:57
Nej, sattsa på Tevez istället.

Anonym

2011-06-02 - 18:41:55
Nej satsa på Fernando Llorente!

Anonym

2011-06-03 - 01:27:48
Nej satsa på callejon

Skriv en kommentar