Roliga citat av spelare från ungdomsakademin

Juan Lescano är en argentinsk anfallare som spelar för Real Madrids ungdomsakademi, Juvenil A. I en intervju med Olé, sa han följande:

"I klubben (Valdebebas), finns det två jacuzzi; en kall och en varm, som A-laget och ungdomsakademin delar. En dag, dök jag i den kalla, men vattnet var så kallt att jag inte kunde stå ut. Så jag vände mig om och gick till den andra. Jag insåg inte att Cristiano Ronaldo satt där. Jag dränkte hans Blackberry och du kan inte ens föreställa dig blicken han gav mig. Jag blev lite rädd. Men ända sedan den dagen, varje gång han ser mig, hälsar han på mig."

Alvaro Morata, spelaren som tog sig upp till A-laget förra säsongen, berättade följande till RealMadrid.com: (Om du vill se videon klicka här, men observera att de pratar på spanska)

Alvaro Morata

"Under en träningsmatch där det förlorande laget var tvungna att betala det vinnande lagets drycker, blev jag så imponerad av Cristiano Ronaldos ben att jag fortsatte att stirra på dem. Jag blev fascinerad, och såg inte när Drenthe passade mig bollen så att jag kunde göra mål och vinna matchen. Jag fortsatte att kolla på Cristiano tills alla, till och med dem i det andra laget, började skrika: 'Morata! Morata!', och jag vände mig om och sa: 'vad hände?'."

Kommentarer

Anonym

2011-06-29 - 01:13:54
Hahahahha!! Sköna !

Wahzor

2011-06-29 - 04:59:47
ahmeds blogg

omran

2011-06-29 - 08:19:06
så jävla grymt

Itian

2011-06-29 - 11:41:00
hahahahhaah!

SR4

2011-06-29 - 13:05:26
Wazhor, ägaren heter inte Ahmed, det är bara en läsare som skapat sidan.

Anonym

2011-06-29 - 13:14:34
HHAHAHAHAH morata bög? :D

sanollo

2011-06-29 - 15:19:33
HAHAHAHAHA SJUK!!! SJUKASTE BLOGGEN NÅNSIN, FORTSÄTT SÅ, LÄSER DEN MINST 10 GÅNGER OM DAGEN

Skriv en kommentar