Mourinho angeånde knivhändelsen: "Ibland blir folk frustrerade när de väntar på laget"


Den förra Chelsea och Inter tränaren Jose Mourinho tycker att knivattacken inte är så allvarlig.
Jose Mourinho

Tidigare rapporterades det att den portugisiska Real Madrid tränaren Jose Mourinho blev attackerad av en knivman, men istället var det livvakten som skadades.

Men nu har The Special One tonat ner vikten av denna händelse, och sa: "Jag vet inte om vi kan prata om en attack. Det enda jag vet är att en av säkerhetsvakterna, som var nära mig, skadades."

"Fansen är ute efter en fysisk kontakt, foton, handskakningar och ibland blir folk frustrerade när de väntar på laget."

Kommentarer

aldin

2011-03-15 - 07:42:08
Vart kan man köpa den Tröjan / jackan han har på sig?

du ovanför mig,

2011-03-15 - 15:08:09
man kan köpa den i butiken derby som ligger i stan, typ i hötorget tror jag

Skriv en kommentar