Real Madrids Kaká, Sami Khedira, Ezequiel Garay och Alvaro Arbeloa är skadade


Flera viktiga Real Madrid spelare har skadat sig, vilket är orsaken till varför de inte inkallades till morgondagens match mot Racing Santander.
Kaká, Sami Khedira, Ezequiel Garay & Alvaro Arbeloa

Det är inte endast Cristiano Ronaldo och Fernando Gago som är skadade tillsammans med argentinaren Gonzalo Higuain. Utan den brasilianska superstjärnan Kaká, mittfältaren Sami Khedira, försvararen Ezequiel Garay och spanjoren Alvaro Arbeloa som även har något problem.

Som alla säkert vet, har Higuain opererat sin rygg, och kan därför inte spela för den spanska storklubben. Däremot har Kaká skadat lårmuskeln, Sami Khedira har skadat muskeln som går från ryggraden till bäckbenet, Garay har ansträngt sin högra adduktor och Arbeloa har ländryggssmärta.

Kaká har sagt till Jose Mourinho att han känner smärta som inte tillåter honom att göra sitt bästa på planen. Han sa även att han inte vill spela förrän han är 100% i form, och tillsammans med klubbens läkare har man bestämt att playmakern inte kommer att återvända till planen förrän han känner sig redo.

Kommentarer

Real4Life

2011-03-05 - 15:29:51
***************************************************

Anonym

2011-03-05 - 15:55:54
Bra! precis vad vi behöver just nu....

Anonym

2011-03-05 - 16:12:49
amen.. :( :(:(:(:(:(:(

varför, de är ju jätte viktiga på plan! :(

ronaldo är också skadad ju :(

Mr.Fred

2011-03-05 - 16:18:16
Vadå Kakan skadad. Han har ju knappt spelat. Sääääääääälj

Real4Life

2011-03-05 - 17:09:43
MR. FRED!!!!!!!! +2000 FÖR DIG. dålig from som fan och nu skadad igen. SÄLJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RM89

2011-03-05 - 17:21:05
Lassana Diarra är också skadad, han är ju inte uttagen i truppen mot Racing Santander.

Cristianoronaldoseven.blogg.se

2011-03-05 - 17:46:29
Lass är inte skadad. Han fick sitt 5:e gula kort i torsdags vilket gör att han bli avstängd från nästa La Liga match.

Anonym

2011-03-05 - 18:06:11
Asså shiitt , Jag e starkare än kaká fan -.-

Han blir skadad hela tiden fan , hur skadebenägen kan man va?



SÄLJ!

Mr.Fred

2011-03-05 - 18:06:55
Säääääälj Lass Diarre´med =D

LosBlancos

2011-03-05 - 19:32:27
ni som säger att man ska sälja kaka är helt dumma kaka sa bara att han hade lite smärta han kan spela ,men han vill nte spela föränn han är 100 % , kaka kmr få tilbaka sin plats i real Han kommer Bli världs bäst kolla nu så ska ni få se matchen mot deportivo så tyckte jag att han spela jävligt bra även om de blev oavgjort

Itian

2011-03-05 - 19:47:40
EY PEPE HAR NOBBAT REAL MADRIDS KONTRAKTS BUD OCH SKA TILL SERIE A! Fan va dumma real är om dom inte lyssnar på hans förhandling.

Mr.Fred

2011-03-05 - 19:54:04
Pepe ska stanna. Och Los Blancos du suger lika hårt som kakan. Han kommer inte hitta formen i Real. Bara till o fatta.

Real4Life

2011-03-05 - 21:32:28
Asså. Mr.Fred säger alltid rätt saker :P. Losblancos kaka kommer inte hitta formen tyvär sälj när han endå är bättre en canales :P

Mr.Fred

2011-03-05 - 21:37:06
Precis. Canales gör skit av kaká. Sälj han medans han är värd lite pengar. för väntar vi längre blir vi tvungna att ge bort han och det kommer vi vägra göra. Budgeten ser riktigt dålig ut för det.



Özil Regerar =D

Real4Life

2011-03-05 - 21:44:01
Alvarligt. Jag tycker di maria är en bra spelare men. han filmar typ 80% av hans frisparkar och han slarvar bollen för enkelt hela tiden. det är som att han är snabb för sig själv.

marre

2011-03-05 - 21:51:56
du mr.fred , du är både mr,fred och real4life !!!

khärp(stavning?) dig din snorunge !

pepe är på väg bort och vill till milan elr inter !

Oh Please... just shut up!

2011-03-05 - 21:54:14
den som snackar skit om kaká har inget värde i mina ögon. Att påstå att Canales som inte har lika stor erfarenhet som Kaká visar brist på kunskap och smarthet. Att också säga att man ska sälja honom och att man själv är "starkare" än honom gör en till en mindre trogen supporter. Att sälja honom, varför? för att se oss förlora ännu en gång? säg mig, snälla svara på detta med ett seriöst svar vem FAAAAN var det som kämpade åtminstone någonting i den enda el clasico matchen kaka spelade??? Ni har ingen aning om hur mycket vi kommer att förlora utan kaka på plan mot barca. nu vet inte hur han kan ösa in mål för real bara ni visar ert stöd för honom. och att säga att ni är starkare än honom bara för att han skadar sig får er att verka som skitungar. snälla.. ni har väl inte ens rört en fotboll.. för i så fall skulle ni inte sagt det ni sa.



kan inte ens fatta att vi har medgångsfans som är väldigt lika barcelona medgångsfansen. "Sälj" , "köp" osv är något jag är trött på. Behåll de som har hjärta för klubben så kommer ni få se hur kaka kommer få eran äckliga käft att hålla käften. Om det finns någon fotbollsspelare här i världen som har ett hjärta som kaka skjuter jag mig själv!

Mr. Ahmeeed

2011-03-05 - 22:00:55
Alltså Kaká är kung, han är riktigt grym just nu. Och om Perez vill sälja honom så går inte Mourinho med på det för att Kaká behövs kanske inte just nu, men han behövs SKITMYCKET framöver, tro mig. Han håller på och bli 100%, han har verkligen viljan. Han är ganska bra på matcherna just nu men det är bara snabbheten som krävs.



Ni kritiserar ju Kaká så himla mycket trots att det finns andra spelare som spelar dubbelt så sämre än han och ändå så kritiserar ni inte de. Alltså Kaká är bättre än alla mittfältare och playmakers i världen när han är i toppform tillsammans med Sneijder och Xavi. Och kom inte med era "Kaká-är-sämst." kommentarer för det gör er inte bättre, och det gör Kaká inte bättre. Så var bara tysta och låt Kaká spela! Och om han inte presterar kan ni komma och säga att jag hade fel.

Real4Life

2011-03-05 - 22:13:53
1. jag är inte mr.fred jag känner inte ens honom. 2. ahmeeed och oh plaese skriv inte så mycket inte orkar läsa det.

Real4Life

2011-03-05 - 22:14:47
Ingen*

!Real Madrid en mi Corazon!

2011-03-05 - 22:26:51
Men herre min skapare vad folk var omogna här inne! Vadå sälja Kaká?! det var det värsta jag någonsin har hört på länge. Inte ska man väl sälja en spelare som han? En playmaker och trogen spelare är väl dom rätta orden att beskriva honom med? Alla ni haters verkar inte ha något hjärta. Det är inte bara så lätt att köpa en spelare och sedan "slänga honom" på sättet som ni påstår. Ha kunskap om saker innan ni kommenterar för fan.



Dom två som försvarade Kaká är trogna madridistas. Alla ni andra som vill se kaka lämna real kan väl också dra? Lämnar han så kan man ju glömma om att se någon lojalitet inom laget. Gud vad folk kan vara så hjärtlösa!!

Real4Life

2011-03-05 - 22:37:41
Jag fick verkligen svar på tal där. om för att va ärlig så ångrar jag det jag sagt nu när jag tänker på det. kaka ska stanna!!

A-E-T

2011-03-05 - 22:42:59
Alla har rätt till sin egen åsikt. Man behöver inte försvara Kaká för att vara en "trogen" madridista, skärp dig.

Mr.Fred

2011-03-05 - 23:06:24
Hallå eller. vi har rätt till våran egen åsikt. Jag är absolut inte Real4Life. Och jag gillar inte Kaká. han suger. Och han spelade inte ens detta El Clasico. Glömt av vem som skrev det men skit samma. Jag älskar Özil. jag tycker vi kan sälja Kaká. Alltid sagt att vi ska göra det för han hittar inte formen i vårat lag så varför inte låta han gå medans han har ett värde. Jag är ett äkta Real fan. bara för att jag inte gillar Kaká så är jag inte det?? eller vad försöker ni säga? skulle jag vara ett Bajsa fan bara för att jag inte gillar han?? Gå å lägg er snorisar.

!Real Madrid en mi Corazon!

2011-03-05 - 23:21:33
Ni är ju helt dumma i huvudet måste jag säga. Ville egentligen inte skriva det för att visa respekt, men det är ju för fan ni som inte visar respekt för varken spelarna, klubben eller fansen. Det är inte så att jag bara går inte till Kakás försvar för att jag tycker om honom, utan för att ni skriver så brutala saker om honom, som jag ALDRIG sett någon skriva om honom tidigare. Inte ens Barcelona säger något sånt om Kaká!



Alla har rätt att säga vad dom vill, men när det gäller att snacka skit om klubben man älskars spelare, som inte förtjänar allt ski ni snackar om honom så går ni över gränsen.



Att du över mig gillar Özil betyder inte att vi ska sälja kaka?! Hur fan tänker du människa?!! Bara för att du är sååå dödskär i özil betyder det inte att vi ska sälja alla spelare som spelar i samma position som han.



Higuain är skadad & kommer förmodligen inte spela i full form nästa säsong - ska vi sälja honom då?! ska vi sälja honom för att det finns vissa fans som inte gillar honom? ska vi behandla honom som skit när han behöver oss mest? ska vi inte ge honom chansen att ens få spela någon match för att bevisa att han förtjänar en plats i startelvan? För vet ni vad, exakt så behandlar ni kaka för tillfället.



Du över mig, vet du en sak som jag verkligen får mig att tänka på hur konstig världen kan vara ibland? Vet du vad det är? Jo, INTE ens Barcelona fansen snackar lika mycket skit om Kaká som du gör!! Jag lyssnar hellre på Barca fansens snack om hur mycket de vann med mot oss i den senaste el clasico än att höra dig snacka skit om en spelare som spelar i mitt älskade lag, när du SJÄLV gillar samma lag som mig. Att se vad ni alla skriver om en spelare i Real Madrid, känns som om ni sticker in en kniv i mitt hjärta för varje dumt ord om honom. Synd, verkligen synd. För jag trodde aldrig att jag skulle stöta på sådana fans. Aldrig..

Mr.Fred

2011-03-05 - 23:28:00
Ne men då har mött din överman =D Om Higuain inte visar en bra form nästa år blir jag besviken på han. kakan har fan varit hos oss i 2 år snart och inte gjort något som får hakan att tappa. Så om du gillar han för att han suger så fine då. Tycker vi ska sälja han innan vi inte får en krona för han för vi kommer snart inte få en spänn för han. Vad gör han för nytta på bänken om Özil äger så otroligt mycket. Han kan väl sitta där o vara glad över att han slipper spela då. Vad vet jag. Men jag gillar inte Kaká. Är det så svårt mo fatta???????!!!!!!!

Mr.Fred

2011-03-05 - 23:32:01
vi mborde fan sälja kaká och köpa in Wanderson för han skulle fan göra bänken varmare för Anales =D

Mr.Fred

2011-03-05 - 23:36:02
Han eller Glenn Hysén =D

A-E-T

2011-03-06 - 00:32:28
Såna som du är nog fan värre. Skenheligare fans får man leta efter.

Mr.Fred

2011-03-06 - 00:53:05
Hehe full o jiddrar lite =D

Mr.Fred

2011-03-06 - 10:13:17
kuk i alla här , kaka måste dra FATTAR NI INTE :S

käften med er alihopa

Mr.Fred

2011-03-06 - 14:01:44
Moget

Anonym

2011-03-06 - 15:54:18
Asåå helt ärlig,men endel av er där uppe som har kommenterat behöver fan söka hjälp om fotboll.Ni vet ju fan ingenting.

Varför ska de sälja kaká för?

& ni endel av er säger att di maria slarvar med bollar & sånt. asså snälla ni, alla gör fel, & han är faktikst mkt bättre än vad ni tror, att göra ett misstag (eller fler) bevisar fan ingenting!

hans filmnigar är ju fan bäst,han filmar på ett mkt bra sätt ju! :D



Hur ofta snackar man skit om ett lag man sj hejar på? :s får nästan damp på er för fan , gå lägg er ! :@



real <3333333333333333333333

& kaka stannar här , det har jag bestämmt, så fu

Anonym

2011-03-06 - 15:54:28
Asåå helt ärlig,men endel av er där uppe som har kommenterat behöver fan söka hjälp om fotboll.Ni vet ju fan ingenting.

Varför ska de sälja kaká för?

& ni endel av er säger att di maria slarvar med bollar & sånt. asså snälla ni, alla gör fel, & han är faktikst mkt bättre än vad ni tror, att göra ett misstag (eller fler) bevisar fan ingenting!

hans filmnigar är ju fan bäst,han filmar på ett mkt bra sätt ju! :D



Hur ofta snackar man skit om ett lag man sj hejar på? :s får nästan damp på er för fan , gå lägg er ! :@



real <3333333333333333333333

& kaka stannar här , det har jag bestämmt, så fu

Anonym

2011-03-06 - 16:02:54
& en sak till.

Varför hacka på kaka, när sammi.k också har skadad sig, han var ju skadad för en vecka sen ju? :d

<3

Higuanista

2011-03-06 - 16:30:39
När Kaka spelade för Sao Paolo vann Brasilien VM 2002.



När Kaka spelade för AC Milan vann Italien VM 2006.



Nu spelar för Real Madrid, Spanien vann VM 2010.



Han kanske inte är i toppform fysiskt, men turen är det inget fel på! :)

Kaka ska absolut inte säljas då han är en av världens bästa spelare. Och även om spelare inte är bra ska ni älska dem från hela era hjärtan då de spelar för ert lag. Annars är ni inte riktiga fans!

Higuainista

2011-03-06 - 16:31:30
Nu spelar Kaka för Real Madrid* var det tänkt^^.

Skriv en kommentar