Sami Khedira är glad över att inte få mycket uppmärksamhet: "Det är inte viktigt för mig"


Den förra Stuttgart spelaren, Sami Khedira, anser att sitt första år i Spanien har varit bra och att han är glad över att få lite uppmärksamhet.
Sami Khedira

Real Madrid
s mittfältare Sami Khedira är nöjd med sin första säsong i den spanska huvudstadsklubben. Som vi alla har märkt, är Khedira inte en spelare som får mycket uppmärksamhet - och det är han glad över.

Tysken insisterar på att han inte är avundsjuk på sina "kändare" lagkamrater, och enligt Tribalfootball sa han:" Jag är väldigt nöjd och glad för tillfället."

"Jag är en annan typ av spelare än Özil och Cristiano Ronaldo, och jag får inte lika mycket uppmärksamhet. Det är dock inte viktigt för mig. Jag vill bara leva ett normalt liv."

Kommentarer

Real4Life

2011-03-28 - 17:24:40
LooL -.-

özil

2011-03-28 - 18:58:40
det är sant lev en normal liv

Higuainista

2011-03-28 - 20:32:09
Skojar han, jag skulle flippa ur lite om jag träffade honom. :) (Eller vilken spelare som helst, för den delen).

Mr.Fred

2011-03-29 - 09:13:34
Han är feet. skulle klias lite i kissen om jag träffa han med =)

Skriv en kommentar