Chelseas stjärna Fernando Torres: "Jag skulle aldrig kunna signera för Real Madrid"


Chelseas januarsignering, Fernando Torres, säger att han aldrig skulle kunna flytta till Real Madrid på grund av att han stöttar sin förra klubb Atletico Madrid.
Fernando Torres

Den förra Liverpool stjärnan Fernando Torres har medgett att det var Chelsea eller inget för honom när han lämnade sin förra klubb i januari.

"Denna klubb (Chelsea) och denna stad (London) erbjuder mig allt jag behöver för att uppnå min dröm. När jag lämnade Spanien för Liverpool trodde jag att det skulle vara den slutgiltiga flytten i mitt liv, men det visade sig inte vara fallet. Jag må ha fem och ett halvt år kvar i min karriär, och man måste göra allt man kan för att uppnå sina drömmer, vilket är därför Chelsea är ideala."

"Jag skulle aldrig ha flyttat till Manchester United för att visa respekt för Liverpool fansen, jag skulle inte heller signera för Real Madrid på grund av att jag stödjer Atletico. Barcelona behöver inte min typ av spelare och Italien är inget för mig, vilket betyder att det blev Chelsea som jag flyttade till."

Kommentarer

Anonym

2011-03-12 - 12:37:38
överdriven rubrik

Anonym

2011-03-12 - 14:26:03
MAHAHAHAHA "jag kulle aldrig flytta till Manchester för Liverpoolfansens skull" xD Men Chelsea gick tydligen bra:D Han fatar inte att alla Liverpool fans hatar honom nu:D

Anonym

2011-03-12 - 21:43:05
haha, gillar kommentaren över mig :D xD

Skriv en kommentar