Barcelonas Victor Valdes: "Det som händer på planen, stannar på planen"


I en presskonferens pratade Victor Valdes med median och sa att han inte tror att relationen mellan de spanska spelarna har förstörts.
Victor Valdes

Barcelona
s målvakt Victor Valdes tror inte att de senaste problemen med Real Madrid kommer att förstöra relationen mellan vissa spelare i det spanska landslaget. Imorgon kan Barcelona vinna ligan om de får åtminstone ett poäng från sin match mot Levante.

De fyra El Clasico matcherna som spelades denna säsong har skapat konflikter bland spelarna, men Valdes tror inte att problemen kommer att följa med spelarna till landslaget.

"Jag är säker på att de goda vibbarna kommer att fortsätta för La Roja" sa Valdes i en presskonferens innan han kommer att spela morgondagens match mot Levante.

"Jag har ingen personlig relation med någon utav Real Madrid spelare, men jag tror inte att alla dessa problem kommer att visa sig i landslaget, eftersom det som händer på planen stannar på planen."

Kommentarer

Los Galácticos

2011-05-10 - 15:58:31
Håll käften han kommer och leker komiker svartvit och sen han säger så. han kanske fortfarande är sams med de flesta men jag kan säga att pedro,pique,iniesta är inte bästisar me spanjorerna i real. Han är fortfarande 3:e eller 4:e målvakt. 1:casillas 2:reina 3:diego lopez 4:palop 5:almunia 6:valdes

du över mig

2011-05-10 - 16:21:02
Han är andra målvakt

Anonym

2011-05-10 - 16:59:46
vet men driev r bara för att han leker.

Skriv en kommentar