De Bleeckere: "Jag kommer att göra allt för att försäkra om att vi endast pratar om fotboll"


Kvällens domare, Frank De Bleeckere, säger att han inte kommer att vara på någons sida i dagens semifinal mellan Real Madrid och Barcelona.
Frank De Bleeckere

Domaren Frank De Bleeckere, som kommer att döma dagens Champions League semifinal mellan Real Madrid och Barcelona på Camp Nou, har pratat om dagens match.

De Bleeckere har tidigare dömt matcher där Jose Mourinhos lag spelade, och förra året utvisade denna domare Inters Thiago Motta i matchen mot Barcelona, i samma stadium.

"Självklart vet jag vad som hände, men jag kommer inte att ta hänsyn till detta" sa De Bleeckere till den belgiska tidningen Le Soir.

"Varje match har sin historiera och tillsammans med mina assistenter kommer jag att göra allt i min makt för att försäkra om att vi endast pratar om fotboll."

"När man är en professionell domare lär man sig hur man lever med kritiker vare sig de är positiva eller negativa. Det finns inget behov av någon drama" avslutade han.

Kommentarer

RALALDLFOGLA

2011-05-03 - 22:55:51
din jävla soppa som kallas för proffisionell domare kan suga av mitt bajs

Ramacarazón -

2011-05-03 - 23:13:51
VAD ÄR DE FÖR FUCKING DOMMARE ASSÅ!!!!???????? fucking barca!!!!!!!! :'(

den argaste av dem arga

2011-05-04 - 09:30:22
för han såg ju till att matchen blev rättvist dömt också!!!!!!!!!! jvla domare som blåser av när mascerano filmar och dömer bort vårt mål!!!!! klockrent mål jvla kuk barcelona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriv en kommentar