Kaká: "Alla har stöttat mig och klubben har sagt till mig att jag kommer att stanna"


Real Madrids brasilianska stjärna Kaká säger att han har varit i kontakt med Milan - men endast för att gratulera dem för att ha vunnit Serie A.
Kaká

Real Madrid
s brasilianska playmaker Kaká har återigen pratat om sin önskan att stanna i den spanska Santiago Bernabeu klubben efter att Los Blancos har informerat honom om att man vill se honom fortsätta spela för den vita tröjan nästa säsong.

Den 29-årige mittfältaren har sammankopplats med en flytt tillbaka till AC Milan, och brassen medgav att han har varit i kontakt med Serie A mästarna. Dock förklarade han att det var endast för att gratulera dem för att ha vunnit den italienska ligan.

"Det är sant att jag har skickat ett meddelande till direktörerna i Milan, men även till många Milan spelare (för att gratulera dem för att ha vunnit Serie A)" sa Kaká till den spanska sporttidningen Marca.

"Jag har fortfarande många vänner i Milan, likaså i São Paulo, men jag vill stanna här i Real Madrid - det är min önskan."

Det är en positiv syn från spelaren som har fått stöd av klubben, som Kaká förklarade: "Alla har stöttat mig och de har sagt till mig att jag kommer att stanna, vilket gör mig väldigt, väldigt glad."

Kommentarer

Anonym

2011-05-20 - 04:43:49
in your face Mr.Fred

Ronaldo<3

2011-05-20 - 14:16:36
STANNA HUR LÄNGE DU VILL FÖR DU ÄR ÄLSKAD AV ALLA RIKTIGA MADRID FANS

Anonym

2011-05-20 - 17:21:17
Älskar dej Kaka <3

Hoppas verkligen att real inte säljer Kaka , han e Kung ! :D

George

2011-05-23 - 00:17:03
Kaka är n bra person som umgås med alla spelare,tränare,klubbar och fannse. Hoppas han lyckas nästa sösong.

Saman

2011-05-24 - 18:31:55
Det är bra Real Madrid måste ha såna spelare som kaka han kämpar mycket och ger inte upp

Skriv en kommentar