Kaká: "Jag vill stanna i Real Madrid och jag vill spela för Real Madrid"


Den förra Milan stjärnan Kaká säger att han inte vill flytta tillbaka till sin gamla klubb eller till Premier League, utan han vill stanna i Spanien och Real Madrid.
Kaká

Real Madrid
s brasilianska mittfältare Kaká har sagt att han vill stanna i den spanska huvudstadsklubben nästa säsong och tänker inte på att spela i varken England eller Italien.

Den 29-årige playmakern anslöt sig till Real Madrid år 2009 för ett (dåvarande) rekord på 59.8 miljoner pund, men han har ännu inte blivit en regelbunden startspelare.

Rykten har cirkulerat och sagt att Kaká kan lämna Spanien i sommar för antingen Chelsea eller Italien. I Chelsea kan han återförenas med sin förra tränare Carlo Ancelotti, medan i Italien kan han spela för sin gamla klubb AC Milan.

Men nu har självaste Kaká gått ut och sagt att han vill stanna i Madrid, trots det faktum att hans mor kommer att flytta till England nästa år.

"Jag vill stanna i Real Madrid och jag vill spela för Real Madrid" sa Kaká till reportrar. "Min mor kommer att bo i London nästa år. Hon är en predikant och kommer att åka dit för att prata om Gud."

"Men jag har en utmaning i Real Madrid. Jag vill inte tänka på att spela i Premier League eller att åka tillbaka till Italien. Jag vill få tillbaka min form och spela för Real Madrid nästa säsong."

"Jag har haft två dåliga år, det jag kan erkänna. Men nu har vi vunnit en cup och nådde till semifinalen i Champions League."

Sedan pratade brassen om det stora budet Manchester City lade på honom i januari år 2009, men som han sedan avvisade.

"Jag avvisade Manchester City eftersom det var i mitten av säsongen och jag sa alltid att jag ville gå till Real Madrid om jag lämnade Milan."

"Jag har en god relation med Carlo (Ancelotti), men sanningen är att jag vill stanna i Madrid, jag vill spela i Madrid och leva i Madrid."

Kommentarer

Özilkurd

2011-05-18 - 21:37:53
KING KAKA

Anonym

2011-05-19 - 00:20:11
ge honom ett år till snällaaaaaaaaaaa

Anonym

2011-05-19 - 02:27:21
du får inte spela i madrid kaka av Mr.Fred och hans assistent Real4Life. tyvärr..

Özilkurd

2011-05-19 - 02:45:24
fuck den personen som inte vill ha kaka i madrid

ZIDANE

2011-05-19 - 14:42:01
SÅ JÄVLA fina sakt av kaka han har riktig hjärta ör klubben äslar dig kaka!!!<33

Skriv en kommentar