Samuel Armenteros: "Jag hatar Real Madrid och drömmer om att spela för Barcelona"


Den svenska anfallaren avslöjar sin önskan att spela för den katalanska klubben i framtiden och försökte att göra sig själv omtyckt av Barcelona genom att hävda att han avskyr den spanska huvudstadsklubben.
Samuel Armenteros

Heracles
anfallare Samuel Armenteros har sagt att hans dröm är att spela för de spanska och europeiska giganterna Barcelona.

Den unga svenska spelaren har varit en nyckelspelare för den holländska klubben sedan han signerade för sin nuvarande klubb från Heereneveen år 2009, och har nu avslöjat sin ambition att representera Barcelona i framtiden.

"Det är inte bara en dröm, det är en ambition för mig och jag tror att jag kan uppnå den" sa Armenteros till Voetbal International. "Men det är inte rätt för mig att flytta till en större klubb just nu."

"Heracles är som en Lamborghini för mig. Här kan jag spela varje vecka i en bra liga. Just nu är detta det enda som spelar någon roll, och sedan kommer resten."

Den 20-årige spelaren fortsatte med att säga att han avskyr Real Madrid, och sa: "Jag hatar Real Madrid. Det är hemskt. En nedbrytning till fotbollen."

"Nu för tiden är fotboll mer taktik än teknik. Det är bra att Barcelona finns. Barcelona är som en pizza efter tre dagar utan mat."

Kommentarer

cr7

2011-05-06 - 13:21:34
han är en jävla tönt den kille alla hatar han real madrid äger röset kan kommer aldrig i sitt tråkiga liv spela för Real Madrid

Anonym

2011-05-06 - 13:41:18
svenska fotbollsspelare är bara för pinsamma!..

du där över mig har rätt hahahaha

2011-05-06 - 16:01:40
SVENSKA SPELARNA ÄR PINSAMMA HAHAHAHAH!!!!

du där över mig har rätt hahahaha

2011-05-06 - 16:01:51
SVENSKA SPELARNA ÄR PINSAMMA HAHAHAHAH!!!!

HAHAH, GARVAR!

2011-05-06 - 16:27:57
hahhahahahhahah!! såå goo!

Anonym

2011-05-06 - 21:15:55
Som om dem vill ha dej !! Hata dem vem fan bryr sej , dt finns Skit många spelare som drömmer om att spela i Real !! Gå dra åt helvete du !!

fm

2011-05-07 - 23:04:44
haha han kan ju forsätta drömma om att spela i la liga.



Skulle han haft chansen skulle han ALDRIG tackat nej till att spela för real madrid, idiot..

Dler

2011-05-10 - 14:18:36
vi vill inte ens ha dig du kommer aldrig till barca eller real madrid

Skriv en kommentar