Sener Erzik: "Jag visste inte att jag var en så bra spelare att jag kunde slå Mourinhos lag"


UEFAs turkiska vicepresident Sener Ezik säger att det Mourinho säger är nonsens och helt meningslöst.
Sener Erzik

UEFA
s vicepresident Sener Erzik har gått till attack mot Real Madrids tränare Jose Mourinho, efter att den portugisiska tränaren kritiserade den europeiska fotbollens styrande organ förra veckan.

Efter förra veckans 2-0 förlust mot Barcelona på Santiago Bernabeu, sa Mourinho att katalanernas har UEFAs stöd eftersom de är kopplade med Unicef, Barcelonas tröjsponsorer, samt Erzik.

"Mourinho hittade äntligen den skyldiga för Madrids förlust. Jag visste inte ens att jag var en så bra spelare att jag kunde slå hans lag" sa Erzik till NTV Spor.

"Jag hade kontakter med Unicef för länge sedan, innan Mourinho visste vad fotboll var. Jag har ingen relation med Unicef för tillfället, men det skulle inte vara ett problem även om jag hade det."

"Mourinho är verkligen igång här. Jag kommer ihåg den berömde filmen 'The Good, The Bad and the Ugly'. Kanske är det dags för Mourinho att spela den goda killen i ett tag. Han har ju redan spelat de två andra rollerna."

Kommentarer

kennet

2011-05-04 - 17:29:57
Efter förra veckans 2-0 förlust mot Barcelona på Camp Nou, sa Mourinho !!!!!!!!!!!!!!!!! INTE PÅ CAMP NOU

!!!!!!!!!!!

2011-05-04 - 17:49:58
dra o ät din kebab turkjävel

Anonym

2011-05-04 - 18:11:30
hoppas perez dumpar Mou

:)

2011-05-04 - 18:52:01
hoppas perez dumpar din mamma

Itian

2011-05-04 - 18:52:50
O herregud, om vi dumpar mourinho så kommer vi byggas om. Laget kommer att få nya grundspel,ideér osv. Mourinho har byggt på bra och andra säsongen kommer gå mycket bättre då alla börjar lära känna varandra, och vi kommer ha en grundidé i spelet och taktiskt kommer vi vänja oss vid.

Anonym

2011-05-04 - 20:05:01
haha precis, hoppas perez ersätter hans mamma ! hahaha

Anonym

2011-05-04 - 20:24:49
jävla idiot jag kommer slå sönder dig! så himla sämst är du, fotbollen har utvecklats tack vare JOSE MOURINHO , du är bara avvis din jävla gubbe gå o HÄNG DIG NUUUU!!!!!!!

Anonym

2011-05-05 - 07:17:20
älskar raul som fan

Skriv en kommentar