Zinedine Zidane: "Jag har respekt för Jose Mourinhos arbete på Real Madrid bänken"


Tidigare rapporterades det att Zinedine Zidane hade problem med tränaren Jose Mourinho, men legenden förnekar att dessa påståenden stämmer.
Jose Mourinho & Zinedine Zidane

Real Madrid
legenden Zinedine Zidane har förnekat rykten som säger att han har problem med den portugisiska tränaren Jose Mourinho.

Den spanska median rapporterade att fransmannen, vars uppgift i Real Madrid är att vara presidentens rådgivare, var besviken när de nio gånger Champions League mästarna förlorade mot Barcelona i Champions Leagues semifinal.

Det sades att Zidane blev irriterad när landslagsmannen Karim Benzema inte deltog i den andra delen av matchen på Camp Nou. Men 38-åringen förnekar att han är i någon slags konflikt med Mourinho och sa till Real Madrids officiella hemsida: "Min relation med honom och hans personal är väldigt bra."

"Jag följer deras arbete och samarbetar med dem i allting som har något med A-laget att göra. Jag har respekt för Jose Mourinhos arbete på Real Madrid bänken. Jag delar endast mina kommentarer och idéer angående A-laget med honom."

Kommentarer

Mr.Fred

2011-05-07 - 13:54:45
Det kunde man räknat ut. Spanska median gör allt för att skapa drama =D

Skriv en kommentar