Altintop: "Om ingenting ändras, kommer jag att gå till Istanbul för att spela för Galatasaray"


Den spanska huvudstadsklubben kan förlora Hamit Altintop om inte Jose Mourinho får turken att känna sig viktig för laget.
Hamit Altintop

Real Madrid
s turkiska mittfältare Hamit Altintop har hotat att lämna Santiago Bernabeu klubben om hans situation i den spanska huvudstadsklubben inte förbättras.

Den 28-årige spelaren har bara spelat 20 minuter denna säsong, vilket föranledde honom till att tala ut till pressen och yttra sig om sin åsikt att han har undervärderats av tränaren Jose Mourinho.

"Jag tycker att jag är en viktig spelare och jag måste känna det" sa Altintop till den turkiska tidningen Vatan. "Lyckligtvis mår jag bra här och det är inte i fråga om att spela mer, utan problemet är att inte känna sig viktig".

Dock medgav Altintop att en flytt till Turkiet kan ske i framtiden, och sa: "Jag vet inte vad som kommer att hända. Först vill jag vänta och se vad som kommer att hända till januari, men om ingenting ändras, kommer jag att gå till Istanbul för att spela för Galatasaray".

Kommentarer

'wwr

2011-11-11 - 15:04:37
Du är bra men tror inte att du kommer starta nån gång om inte alonso eller nån är skadad

reeeeeee

2011-11-11 - 17:30:51
Asså snälla hoppas du drar, sedan han kom så har han velat dra.

hoppas han drar till sitt jävla galatasaray och slicka bänken

Berg

2011-11-12 - 08:57:21
Man kan snacka om bra och dåliga värvningar, men Hamit och Gravesen kanske inte va två BRA värvningar men två sköna gubbar iallafall.



// @krillesne #göttede

Jan

2011-11-12 - 10:43:16
Kunde inte sagt det bättre än reeeeee.

De ända han gör är att gnälla

Skriv en kommentar