Barcelonas Rafinha: "Real Madrid? Jag har inte hört något"


Barcelonas tonårige akademispelare, Rafinha, säger att han aldrig blev erbjuden ett kontrakt av Real Madrid.
Rafinha

Barcelona
s mittfältare Rafinha insisterar på att han är lycklig med livet i Camp Nou och sa att han aldrig blev erbjuden ett jobb i en annan klubb.

Den 18-årige spelaren signerade ett treårskontrakt med den katalanska klubben, men innan dess sägs det att Real Madrid var intresserade av honom. Dock förnekade den spanska spelaren något sådant och sa att han ville fortsätta utvecklas i Barcelona.

"Vi visste att Barca är det bästa laget för mig" sa Rafinha till Ona FM. "Jag känner inte till något erbjudande, men jag är jätteglad här och jag har aldrig haft möjligheten att gå till ett annat lag. Real Madrid? Jag har inte hört något".

"Jag är fortfarande ung och jag har många saker att fatta beslut om".

Kommentarer

Skriv en kommentar